محصولات نیرو تهویه البرز

محصولات نیرو تهویه البرز 3
محصولات نیرو تهویه البرز 3

محصولات نیرو تهویه البرز : شرکت نیرو تهویه البرز از سال ۱۳۷۴ شروع به تولید تجهیزات گرمایشی و سرمایشی صنعتی و خانگی نمود. تلاش متخصصان ما در بهبود کیفیت و به روزرسانی محصولاتمان و بر اعتبار برند البرز افزوده است. امروزه، محصولات گرمایشی و سرمایشی نیرو تهویه البرز، در صنایع مختلف مانند مرغداری، دامداری و گلخانه به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع تجهیزات گرمایشی که در دسته ی محصولات نیرو تهویه البرز قرار می گیرند عبارتند از: جت هیتر، هیتر و کوره هوای گرم (هیتر کابینتی).

هیتر ها از لحاظ فرایند گرمایشی به دو دسته ی همرفتی و تابشی تقسیم می شوند.

محصولات نیرو تهویه البرز(2)

هیتر همرفتی:

نحوه ی کارکرد انواع همرفتی به نحوی است که هوای محیط را گرم می کنند. دستگاه های همرفتی در اکثر مواقع با یک مخزن سوخت که معمولا در زیر آن قرار می گیرد، همراه هستند و با مکش هوای محیط به درون خود و حرارت دادن به آن و انتقال هوای گرم به بیرون دستگاه کار می کنند. در دستگاه ها جریان هوای گرم خروجی رو به بالا و جریان هوای سرد رو به پایین حرکت می کند که این امر باعث ایجاد اتمسفر متعادلی از نظر دمایی می شود. این نوع بسیار کارآمد و رایج بوده و برای محیط های بزرگ مناسب می باشد.

هیترهای همرفتی نسبت به هیتر های تابشی گستردگی و کاربرد بیشتری دارند. جت هیترها و هیترهای کابینتی، از جمله هیترهای همرفتی به شمار می روند. در بین هیتر ها، نیرو تهویه البرز، اقدام به تولید انواع هیتر همرفتی(برقی، گازی و انواع جت هیترها) و دو نوع هیتر تابشی کرده است.

جت هیتر:

جت هیتر یا هیتر موشکی، نوعی بخاری صنعتی است که از هوا به عنوان وسیله انتقال حرارت استفاده می کند و در گلخانه، مرغداری، سوله و سالن های بزرگ صنعتی کاربرد دارد. این محصولات به علت استهلاک پایین و سرویس و نگهداری آسان، مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته اند.

جت هیتر نیرو تهویه البرز یا هیتر های موشکی، نسل جدیدی از سیستم های گرمایشی هستند که با هدف افزایش بهره وری و عملکرد بالای استفاده از سوخت تولید می شوند. جت هیتر نیرو تهویه البرز دارای مدل ها و انواع مختلفی در سایز ها و سوخت های متفاوتی است.

انواع جت هیترهای نیرو تهویه البرز بر اساس نوع سوخت:

جت هیتر های نیرو تهویه البرز در انواع مدل های برقی، گاز شهری، گاز مایع، گازوئیلی و همچنین دوگانه سوز(گاز و گازوئیل) تولید و ارائه می شوند. هر یک از آنها دارای ظرفیت های مختلف و متفاوتی می باشند. این مسله باعث می شود مصرف کنندگان بهترین و مناسب ترین نوع سیستم گرمایشی را برای خود انتخاب کنند.

جت هیتر برقی:

این مدل از سیستم گرمایش با برخورداری از فن قدرتمند، هوای محیط را می گیرد و از المنت های داغ عبور داده و سپس هوای گرم شده را به محیط مورد نظر منتقل می کند. محیط هایی که از جت هیتر برقی استفاده می کنند، در کوتاه ترین زمان ممکن، به یک گرمای استاندارد می رسند.
جت هیتر برقی، انرژی الکتریسیته را به انرژی گرمایی تبدیل می‌کند. در این سیستم، برق وارد دستگاه شده و المنت‌های دستگاه را گرم می کند. پس از تولید گرما، هوای سرد توسط فنی که در پشت هیتر قرار دارد، به داخل وارد می‌شود و پس از گرم شدن به خارج از جت هیتر و محیط بیرونی منتقل، و در نتیجه، فضای بیرون را گرم می‌کند.

از آنجا که در نوع برقی این سیستم هیچ‌ احتراقی در کار نیست، نیازی به دودکش نمی باشد. از طرفی، گرمای تولید شده در این نوع جت هیترها، بدون هیچ گونه آلاینده و آلودگی به بیرون منتقل می‌شود. در نتیجه، هوای گرم آن کاملا پاک و سالم است.
از معایب این هیتر می‌توان به هزینه‌ ی بالای برق آن اشاره کرد. از این ‌جهت، جت هیتر برقی در کارگاه‌ها، سالن‌ها و فضاهای کوچک که مصرف برق کمتری دارند، کاربرد دارد. البته، این جت هیتر به دلیل پاک بودن انرژی گرمایی تولید شده، برای صنایع غذایی و گلخانه‌ها نیز مناسب می باشد.

جت هیترهای برقی البرز در مدل  ۱۵ کیلو وات تولید و ارائه می شوند.

جت هیتر ۱۵ کیلووات نیرو تهویه البرز مدل  NE-15

جت ۱۵ کیلو وات به برق ۳ فاز متصل می شوند و برای فضاهای صنعتی همچون کارگاه ها و انبار ها مناسب می باشند. این محصول قابلیت گرمایش فضایی به اندازه ی حدود ۱۵۰-۴۰۰ متر مکعب را دارد. جهت پرتاب باد، به وسیله ی پیچ تنظیمی که در پایه های آن قرار دارد، در حالت های مختلف قابل تنظیم است. همچنین، این محصول، به صورت فن نیز برای تعویض هوای محیط کاربرد دارد.

جت هیتر ۱۵ کیلووات نیرو تهویه البرز مدل  NE-15

جت هیتر گازی:

جت هیترهای گازی یا گازسوز که با نام هیتر گرمایی صنعتی یا جت هیتر صنعتی شناخته می شوند، با برای تولید گرما، از سوخت گاز شهری استفاده می‌کنند. هیتر گرمایی صنعتی به دلیل راندمان بالا، کم‌ هزینه ‌بودن (در مقایسه با سیستم برقی) و کاهش آلاینده ها (نسبت به سیستم‌های گازوئیلی) یکی از پرکاربردترین سیستم‌های گرمایش صنعتی به شمار می رود. جت هیتر گازی در دو نوع دودکش‌دار و بدون دودکش تولید و عرضه می‌شود که نوع بدون دودکش آن برای فضاهای مجهز به تهویه (مانند مرغداری‌ها) بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

متنوع ترین سبد کالایی جت هیتر های نیرو تهویه البرز، جت هیتر گازی می باشد. این جت هیتر ها از ظرفیت های پایین و با قابلیت پرتابل و حمل آسان ۲۵ هزار تا ظرفیت های ۱۲۵ هزار موجود می باشند. با توجه به درخواست بالای مشتریان محصولات نیرو تهویه البرز، این شرکت دست به تولید نمونه های اکونومی جت هیتر های گازی زده است. بدنه ی این سری از جت هیتر ها رنگی است و قابلیت اتصال به گاز مایع را نیز دارند.

جت هیتر ۲۵ هزار گازی البرز مدل QG 

این محصول با تکنولوژی جدید و بر پایه ی مصرف سوخت گاز تولید شده است. طراحی مکانیزم سوخت این جت هیتر، دو مرحله ای می باشد. این طراحی سبب ایجاد حالت ویژه، جهت اختلاط سوخت و هوا و فرم دهی به شعله می شود.
حاصل این طراحی و مهندسی به روز، راندمان ۹۹% و تولید گرمای بسیار عالی و عدم سوخت ناقص گاز است.

 جت هیتر ۵۰ هزار کیلو کالری گازی البرز مدل ME-50

این محصول، از مینی هیترهای شرکت نیرو تهویه البرز می‌باشد. سوخت این جت هیتر گاز است و میزان مصرف سوخت آن ۵ لیتر در ساعت، با توان حرارتی ۵۰ هزار کیلو کالری می‌باشد.
کاربرد این هیتر موشکی در فضاهایی مانند مرغداری‌ها، سوله‌های صنعتی و کارگاه‌های ساختمانی می‌باشد. الکتروفن دستگاه تا ۱۰ متر پرتاب باد را در اختیار شما قرار می دهد. وجود الکتروفن سبب توزیع گرمای یکنواخت در محیط می شود. حجم هوادهی این جت هیتر حدودا ۲۳۰۰ مترمکعب در ساعت است و قابلیت گرمایش فضایی به مساحت ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ متر مکعب را دارد.

 جت هیتر ۶۰ هزار دودکش دار گازی نیرو تهویه البرز مدل QEG-110

این جت هیتر، از محصولات نیرو تهویه البرز، یک نوع جت هیتر گازسوز دودکش دار است که دارای توان حرارتی ۶۰ هزار کیلو کالری در ساعت می باشد. این جت هیتر، بیشتر در فضاهایی چون گلخانه‌ها، سوله‌ها و سالن‌های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.
مقدار هوادهی این محصول، ۵۰۰۰ متر مکعب در ساعت می باشد. این جت هیتر، قادر به گرمایش فضایی به مساحت ۵۰۰ تا ۱۵۰۰متر مکعب است. این دستگاه با گاز کار می کند و با بهره گیری از دودکش، هیچ نوع آلایندگی ناشی از احتراق در محیط به وجود نمی آورد.

QEG-110 جت هیتر 60 هزار دودکش دار گازی نیرو تهویه البرز مدل

جت هیتر ۷۰ هزار دو موتوره گازی دودکش دار البرز مدل ۲EG-70

در جت هیترهای دو موتوره، وظیفه ی یکی از موتورها به حرکت در آوردن فن آکسیال می باشد. این فن که از نوع دمنده است، با حرکت چرخشی موجب راندن هوای گرم داخل جت هیتر به محیط می شود. تاثیر مستقیم بر
موتور دوم، در این نوع جت هیترها، برای تامین اکسیژن مورد نیاز جهت احتراق سوخت در مشعل به کار می رود. دلیل نصب آن بر روی جت هیترها این است که از هوای محیط استفاده نشده و اکسیژن لازم مشعل از محیط بیرون تامین شود.

جت هیتر ۷۰ هزار دو موتوره گازی دودکش دار البرز، از سری دستگاه‌هایی است که علاوه بر برخورداری از ۲ موتور، مجهز به دودکش نیز می‌باشد. سوخت مصرفی دستگاه گاز است و مجهز به سنسور حرارتی و فلوسوئیچ می باشد که مانع از بالا رفتن حرارت کوره به بیش از ۱۴۰ درجه ی سانتیگراد می شود و ایمنی کامل دستگاه را تضمین می‌کند.

این جت هیتر، با دریافت هوای تازه از فضای بیرون و خروج گازهای آلاینده از طریق دودکش، گرمای بسیار مطبوع و سالمی را جهت استفاده در گلخانه‌ها، سالن‌های صنعتی و محیط های انسانی فراهم می کند. توان حرارتی دستگاه ۷۰ هزار کیلوکالری در ساعت، با حجم هوادهی ۵۰۰۰ مترمکعب در ساعت می‌باشد و قابلیت گرمایش فضای تقریبی ۲۰۰۰-۷۰۰ مترمکعب را دارد.

جت هیتر 70 هزار دو موتوره گازی دودکش دار البرز مدل 2EG-70

جت هیتر ۱۰۰ هزار گازی البرز مدل GE-100 

این محصول،با توان حرارتی ۱۰۰ هزار کیلوکالری بر ساعت و سوخت مصرفی گاز برای گرمایش فضاهایی بزرگ همچون سالن‌های مرغداری، گلخانه‌ها، سوله‌های صنعتی و کارگاه‌های ساختمانی مناسب می باشد. میزان هوادهی این جت هیتر ۷۰۰۰ مترمکعب در ساعت بوده و قابلیت هدایت هوای گرم را تا فاصله ۲۰ متری دارد، که می‌تواند دمای محیط را به ۵۰-۴۰ درجه ی سانتیگراد برساند. این مدل از هیترها به شکل ثابت بر روی چهارپایه و به صورت آویز با زنجیر قابل نصب می باشند و با نصب ترموستات محیطی روی آن ها می توان از گرمای یکنواخت محیط اطمینان حاصل کرد.

جت هیتر 100 هزار گازی البرز مدل GE-100

جت هیتر ۱۲۵ هزار گازی البرز مدل QG-125

این جت هیتر، از محصولات نیرو تهویه البرز، با توان حرارتی ۱۱۰ هزار کیلوکالری بر ساعت در گرمایش فضاهای بزرگ مانند سالن‌های صنعتی و نیمه صنعتی که دارای جریان هوای طبیعی هستند، قابل استفاده می باشد. راندمان حرارتی دستگاه بسیار بالا بوده و مصرف سوخت آن با تنظیم شیر برقی قابل تنظیم است. این دستگاه دارای فن آکسیال کم صدا است و نسبت به تغییرات فشار گاز، دارای سیستم خود تنظیم است که مانع از سوخت ناقص می‌شود. این دستگاه با دو نوع سوخت گاز شهری و گاز مایع (LPG) قابل استفاده است. فضای قابل گرمایش این دستگاه، ۵۰۰۰-۱۵۰۰ مترمکعب می‌باشد.

جت هیتر گازوئیلی:

مانند جت هیترهای برقی و گازی کار می کند، با این تفاوت که از گازوییل به عنوان سوخت برای تولید گرما و انرژی استفاده می کند. کوره ی این جت هیترها با گازوئیل گرم می شود. سپس، هوای سرد، توسط فن به داخل کشیده شده و پس از گرم شدن، به بیرون منتقل می شود. این نوع دستگاه‌ ها، در دو نوع دودکش‌ دار و بدون دودکش تولید می‌شوند.

این نوع جت هیترها به دلیل پایین بودن هزینه‌ های سوخت مصرفی، عمدتا مقرون‌ به‌ صرفه هستند. اما، به دلیل احتراق منبع سوخت فسیلی، هوای گرم، با آلودگی و آلاینده همراه خواهد بود.
در سیستم بدون دودکش این هیترها، همراه با هوای گرم، گازهای مضری مانند دی‌اکسیدکربن وارد محیط می‌شود، در نتیجه این هیترها برای صنایع غذایی، گاوداری‌ها و مرغداری‌ها مناسب نیستند. جت هیتر گازوئیلی دودکش دار برای مرغداری بسیار مناسب می باشد. هیترهای دودکش‌دار از حجم آلاینده‌ها می‌کاهند و انتخاب اقتصادی مناسبی برای مکان‌های صنعتی به شمار می روند.

به منظور تامین گرمایش در برخی از مناطق ایران که فاقد گازکشی هستند و یا در برخی شرایط مثل ساختمان سازی که امکان دسترسی به گاز نمی باشد، شرکت نیرو تهویه البرز دست به تولید جت هیترهای گازوئیلی زده است. جت هیتر های گازوئیلی نیرو تهویه البرز در ظرفیت های ۵۰ هزار، ۶۰ هزار، ۷۰ هزار و ۱۰۰ هزار قابل تهیه می باشند. همچنین، جهت سهولت کار این سری از جت هیتر ها، می توان یک مخزن متناسب با ظرفیت جت هیتر نیز در نظر گرفت که تحت عنوان جت هیتر های باک دار قابل سفارش می باشند.

 جت هیتر ۵۰ هزار کیلو کالری گازوئیلی البرز مدل MLE-50

این محصول، از سری مینی هیترهای البرز می‌باشد که با سوخت گازوئیل کار می‌کند. میزان مصرف سوخت این دستگاه، ۵ لیتر در هر ساعت و با توان حرارتی ۵۰ هزار کیلو کالری می‌باشد. برای فضاهایی مانند مرغداری‌ها، سوله‌های صنعتی و کارگاه‌های ساختمانی مناسب می باشد.

تجهیز دستگاه به ترموستات محیطی، با توجه به نیاز مشتری، تنظیم گرمای محیط را فراهم می کند. در صورت عدم نیاز به گرمایش می توان از فن به تنهایی استفاده کرد که برای تهویه محیط مورد نظر کاربرد دارد. حجم هوادهی دستگاه حدودا ۲۳۰۰ مترمکعب بر ساعت است و قابلیت گرمایش فضایی به ابعاد ۲۰۰۰-۵۰۰ متر مکعب را دارد.

جت هیتر ۵۰ هزار کیلو کالری گازوئیلی باک دار اتوماتیک البرز مدل MLB-50 

این جت هیتر، از محصولات نیرو تهویه البرز، از سری مینی هیترهای البرز است که با سوخت گازوئیل کار می‌کند. میزان مصرف سوخت دستگاه، ۵ لیتر در هر ساعت، با توان حرارتی ۵۰ هزار کیلوکالری می باشد. حجم هوادهی دستگاه حدودا ۲۳۰۰ مترمکعب در ساعت بوده و قابلیت گرمایش فضایی به ابعاد ۲۰۰۰-۵۰۰ متر مکعب را دارد. این دستگاه برای استفاده در فضاهایی مانند پروژه های ساختمانی، راهسازی، معادن، سالن های صنعتی و تولیدی و دامداری ها مناسب می باشد.

تجهیز دستگاه به ترموستات محیطی، تنظیم گرمای محیط را با توجه به نیاز مشتری فراهم می کند. الکتروفن دستگاه، هوای گرم را تا فاصله ی ۱۰ متری و به صورت یکنواخت پرتاب می کند. در صورت عدم نیاز به گرمایش، می توان از فن، به تنهایی و جهت تهویه ی محیط استفاده کرد. یکی از قابلیت های مهم این جت هیتر، وجود باک در دستگاه است که امکان جابه جایی راحت و انتقال آن به فضای دلخواه را فراهم می کند. وجود نشانگر روی باک گازوئیل، مصرف کننده را از خالی شدن باک آگاه می سازد.

 

جت هیتر 50 هزار کیلو کالری گازوئیلی باک دار اتوماتیک البرز مدل MLB-50

 جت هیتر ۶۰ هزار دودکش دار گازوئیلی نیرو تهویه البرز مدل QEL-110

این محصول، راندمان حرارتی بسیار بالایی دارد. بدنه ی جت هیتر ۶۰ هزار دودکشدار گازوئیلی، از جنس استیل ضد زنگ و کوره از جنس استیل ضد زنگ نسوز است. این جت هیتر با استفاده از فتوسل و یونیزاسیون شعله را کنترل می‌کند. جت هیتر ۶۰ هزار دودکشدار گازوئیلی از قابلیت نصب ترموستات محیطی برخوردار بوده و حمل و جابجایی آن آسان است. این جت هیتر جهت ارتقای ایمنی، دارای فلوسوئیچ می باشد. این جت هیتر، با توان حرارتی ۶۰ هزار کیلوکالری در ساعت و گرمایش ۵۰۰۰ متر مکعب، در گلخانه‌ها، مرغداری، دامداری، پروژه‌های ساختمانی و سالن‌های صنعتی به کار می رود.

 جت هیتر ۶۰ هزار دودکش دار گازوئیلی باک دار نیرو تهویه البرز مدل QELB-110

این محصول، از انواع جت هیترهای گازوئیل سوز دودکش دار است که دارای توان حرارتی ۶۰ هزار کیلو کالری در ساعت می باشد. این جت هیتر، بیشتر در فضاهایی چون گلخانه‌ها، سوله‌ها و سالن‌های صنعتی کاربرد دارد. طراحی دستگاه به‌گونه‌ای است که با بهره گیری از باک، امکان جابجایی و استفاده از آن در مکان های مختلف فراهم می باشد.

مقدار هوادهی این محصول، ۵۰۰۰ متر مکعب در ساعت می باشد و فضایی به مساحت ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ متر را گرم می کند. سوخت این دستگاه گازوئیل است و با بهره گیری از دودکش، هیچ نوع آلایندگی ناشی از احتراق، در محیط به وجود نمی آید. یکی از قابلیت های مهم این جت هیتر، وجود باک در دستگاه است که امکان جابه جایی راحت و انتقال آن به فضای دلخواه را فراهم می کند. وجود نشانگر روی باک گازوئیل، مصرف کننده را از خالی شدن باک آگاه می سازد.

جت هیتر ۷۰ هزار دو موتوره گازوئیلی دودکش دار البرز مدل ۲EL-70 

در جت هیترهای دو موتوره، وظیفه ی یکی از موتورها به حرکت در آوردن فن آکسیال می باشد. این فن که از نوع دمنده است، با حرکت چرخشی موجب رانده شدن هوای گرم داخل جت هیتر به محیط می شود. تاثیر مستقیم بر موتور دوم در این نوع جت هیترها، برای تامین اکسیژن مورد نیاز جهت احتراق سوخت در مشعل می باشد . دلیل نصب آن بر روی جت هیترها این است که از هوای محیط استفاده نشده و اکسیژن لازم مشعل از محیط بیرون تامین شود.

جت هیتر ۷۰ هزار دوموتوره گازوئیلی دودکش دار البرز، از توان حرارتی ۷۰ هزار کیلوکالری در ساعت برخوردار است. سوخت مصرفی این دستگاه گازوئیل است و مجهز به سنسور حرارتی و فلوسوئیچ می باشد. فلوسوئیچ، از پیشرفت حرارت کوره به بیش از ۱۴۰ درجه سانتیگراد جلوگیری کرده و ایمنی دستگاه را تضمین می‌کند. حجم هوادهی این محصول ۵۰۰۰ مترمکعب در ساعت است و قابلیت گرمایش فضای تقریبی ۲۰۰۰-۷۰۰ مترمکعب را دارد.

 جت هیتر ۷۰ هزار دو موتوره گازوئیلی باکدار دودکش دار البرز مدل ۲ELB-70

این محصول از هیترهای دو موتوره ی محصولا نیرو تهویه البرز می باشد. سوخت مصرفی این هیتر گازوئیل می باشد. در طراحی و تولید این محصول یک محفظه‌ ی نگهداری سوخت (باک)، با ظرفیت ۱۰۰ لیتر موجود می باشد که امکان جابه‌ جایی و حمل راحت دستگاه به فضاهای مختلف را فراهم می‌ کند.
در این محصول وظیفه ی یکی از موتورها به حرکت در آوردن فن آکسیال می باشد. این فن که از نوع دمنده است، با حرکت چرخشی موجب رانده شدن هوای گرم داخل جت هیتر به محیط می شود. تاثیر مستقیم بر موتور دوم، هوای مورد نیاز برای فرآیند احتراق را از فضای خارج تأمین می‌ کند و مانع از کاهش اکسیژن محیط می‌ شود. گازهای آلاینده ی حاصل از فرآیند احتراق نیز توسط دودکش از محیط خارج می‌ شوند. بدین ترتیب، گرمای این جت هیتر بسیار سالم، مطبوع و برای استفاده در گلخانه‌ ها، سالن‌ های صنعتی و محیط‌ های انسانی مناسب می باشد. توان حرارتی این دستگاه ۷۰ هزار کیلوکالری در ساعت و ظرفیت هوادهی آن ۵۰۰۰ مترمکعب در ساعت است. بنابراین می‌ تواند گرمای مورد نیاز برای فضاهایی با متراژ تقریبی ۷۰۰ تا ۲۰۰۰ مترمکعب را تأمین کند.

مشاهده کنید
کوکسیدیوز در پرندگان چیست؟ علائم این بیماری و درمان به چه صورت است؟

جت هیتر ۱۰۰ هزار گازوئیلی البرز مدل GLE100 

این محصول، با توان حرارتی ۱۰۰ هزار کیلو کالری بر ساعت و سوخت مصرفی گازوئیل، برای گرمایش فضاهایی بزرگ مانند سالن‌های مرغداری، گلخانه‌ها، سوله‌های صنعتی و کارگاه‌های ساختمانی کاربرد دارد. هوادهی این دستگاه ۷۰۰۰ مترمکعب در ساعت بوده و دارای قابلیت هدایت هوای گرم تا فاصله ی ۲۰ متری می باشد. این جت هیتر می تواند دمای محیط را به ۵۰-۴۰ درجه سانتیگراد برساند. این مدل از هیترها قابلیت نصب به صورت آویز و روی پایه را دارند. ضمنا، با نصب ترموستات محیطی روی آن می توان از گرمای یکنواخت محیط اطمینان حاصل کرد.

 جت هیتر ۱۰۰ هزار تک موتوره گازوئیلی باکدار نیرو تهویه البرز مدل GLB-100

این جت هیتر، از محصولات نیرو تهویه البرز، با توان حرارتی ۱۰۰ هزار کیلو کالری در ساعت و سوخت مصرفی گازوئیل برای گرمایش فضاها بزرگی مانند سالن‌های مرغداری، گلخانه‌ها، سوله‌های صنعتی و کارگاه‌های ساختمانی کاربرد دارد. در طراحی و تولید این محصول یک محفظه‌ ی نگهداری سوخت (باک)، با ظرفیت ۱۰۰ لیتر تعبیه شده است که امکان جابه‌ جایی و حمل راحت دستگاه به فضاهای مختلف را فراهم می‌ کند. وجود برد الکترونیکی تمام اتوماتیک، این امکان را فراهم می کند که بر حسب دمای مورد نیاز در محیط، دستگاه به صورت اتوماتیک روشن و خاموش شود. مقدار مصرف سوخت دستگاه در هر ساعت ۱۰ لیتر گازوئیل می باشد. ظرفیت مخزن و باک دستگاه ۱۰۰ لیتر می باشد که تا ۱۰ ساعت امکان روشن بودن دستگاه را فراهم می کند.

جت هیتر ۱۰۰ هزار دوموتوره گازوئیلی البرز مدل ۲L-100 

این محصول، قابل استفاده با سوخت گازوئیل و با حجم هوادهی حدود ۷۰۰۰ مترمکعب در ساعت، قابلیت گرمایش فضایی به ابعاد ۱۰۰۰-۴۰۰۰ متر مکعب را دارد. در مصارف صنعتی و غیر صنعتی همچون گلخانه‌ها، مرغداری‌ها و سالن‌های بزرگ کاربرد دارد. سوخت مصرفی دستگاه گازوئیل بوده و وجود موتور دوم در دستگاه جهت استفاده در محل‌هایی است که نیازمند به وجود هوای سالم و تازه دارند. از قابلیت‌های این جت هیتر، مکش هوای سالم از فضای بیرون توسط موتور دوم می باشد.

جت هیتر دو گانه سوز: این نوع جت هیتر، یکی از انواع جت هیتر است که از دو نوع سوخت گاز طبیعی و گازوئیل استفاده می کند. این قابلیت دوگانه سوز بودن، انعطاف پذیری و کاربردهای متنوع این نوع جت هیتر را افزایش می دهد. جت هیتر دوگانه سوز، مشعلی دوگانه دارد که هنگام نبود یکی از منابع سوخت، می توان سوخت دوم را جایگزین آن کرد.

جت هیتر 100 هزار دو موتوره گازوئیلی البرز مدل 2L-100

جت هیتر دو گانه سوز:

این نوع جت هیتر، یکی از انواع جت هیتر است که از دو نوع سوخت گاز طبیعی و گازوئیل استفاده می کند. این قابلیت دوگانه سوز بودن، انعطاف پذیری و کاربردهای متنوع این نوع جت هیتر را افزایش می دهد. جت هیتر دوگانه سوز، مشعلی دوگانه دارد که هنگام نبود یکی از منابع سوخت، می توان سوخت دوم را جایگزین آن کرد.

جت هیتر ۶۰ هزار دودکش دار دوگانه سوز نیرو تهویه البرز مدل QED-110 

این محصول، با توان حرارتی ۶۰ هزار کیلوکالری در ساعت، در صورت کار با حد اکثر توان خود ۶ لیتر در ساعت گازو ئیل و ۶.۳ متر مکعب در ساعت گاز مصرف می کند. این جت هیتر، برای گرم کردن فضاهایی مانند سوله ها و سالن های صنعتی، گلخانه ها و دامداری ها مناسب می باشد. میزان گرمادهی این جت هیتر، ۵۰۰۰ متر مکعب در ساعت است و توان گرمایش فضایی به مساحت ۱۵۰۰-۵۰۰ متر را دارد.

این نمونه از محصولات نیرو تهویه البرز، به دلیل برخورداری از دودکش، گازهای حاصل از احتراق مانند مونواکسید کربن را وارد محیط نکرده و به محیط بیرون منتقل می کند. این امر، جهت تامین ایمنی بالا برای فضاهایی که افراد در آن حضور دارند و همچنین گلخانه ها، حیاتی می باشد.

 جت هیتر ۶۰ هزار دودکش دار دوگانه سوز باک دار نیرو تهویه البرز مدل QEDB-110

جت هیتر ۶۰ هزار دودکش دار دوگانه سوز باک دار نیرو تهویه البرز، با توان حرارتی ۶۰ هزار کیلوکالری در ساعت، در صورت کار با حد اکثر توان خود ۶ لیتر در ساعت گازو ئیل و ۶.۳ متر مکعب در ساعت گاز مصرف می کند. این جت هیتر، برای گرم کردن فضاهایی مانند سوله ها و سالن های صنعتی، گلخانه ها و دامداری ها مناسب می باشد. میزان گرمادهی این جت هیتر، ۵۰۰۰ متر مکعب در ساعت است و توان گرمایش فضایی به مساحت ۱۵۰۰-۵۰۰ متر را دارد.

این محصول، به دلیل برخورداری از دودکش، گازهای حاصل از احتراق مانند مونواکسید کربن را وارد محیط نکرده و به محیط بیرون منتقل می کند. این امر، جهت تامین ایمنی بالا برای فضاهایی که افراد در آن حضور دارند و همچنین گلخانه ها، حیاتی می باشد.
برخورداری این جت هیتر از مخزن (باک) ۱۰۰ لیتری گازوئیل، امکان پرتابل بودن آن را فراهم می کند. نشانگر سطح سوخت روی باک، نشان دهنده ی میزان سوخت داخل مخزن است که در صورت وجود کاهش، می توان مجددا آن را پر کرد.

جت هیتر ۷۰ هزار دو موتوره دودکش دار دوگانه سوز البرز مدل ۲ED-70 

این محصول، از سری جت هیتر هایی است که علاوه بر قابلیت دوموتوره بودن، مجهز به دودکش نیز می‌باشد. سوخت مصرفی دستگاه، گاز و گازوئیل بوده که بنا به استفاده، می توان از هر دو سوخت استفاده کرد. این دستگاه، مجهز به سنسور حرارتی و فلوسوئیچ است که مانع از بالا رفتن حرارت کوره به بیش از ۱۴۰ درجه ی سانتیگراد می شود و ایمنی دستگاه را تضمین می‌کند.

جت هیتر 70 هزار دو موتوره دودکش دار دوگانه سوز البرز مدل 2ED-70

این دستگاه، با دریافت هوای تازه از فضای بیرون و خروج گازهای آلاینده از طریق دودکش، گرمای بسیار مطبوع و سالمی را جهت استفاده در گلخانه‌ها، سالن‌های صنعتی و محیط های انسانی فراهم می کند. توان حرارتی دستگاه ۷۰ هزار کیلوکالری در ساعت، با حجم هوادهی ۵۰۰۰ مترمکعب در ساعت می‌باشد و قابلیت گرمایش فضای تقریبی ۲۰۰۰-۷۰۰ مترمکعب را دارد. این محصول، به دلیل برخورداری از دودکش، گازهای حاصل از احتراق مانند مونواکسید کربن را وارد محیط نکرده و به محیط بیرون منتقل می کند. این امر، جهت تامین ایمنی بالا برای فضاهایی که افراد در آن حضور دارند و همچنین گلخانه ها، حیاتی می باشد.

جت هیتر ۷۰ هزار دو موتوره دوگانه سوز باکدار دودکش دار البرز مدل ۲EDB-70 

این محصول، از سری هیترهای دو موتوره از محصولات نیرو تهویه البرز است که سوخت مصرفی آن گاز و گازوئیل می باشد. این تجهیز گرمایشی می‌ تواند گرمای مورد نیاز فضاهایی با متراژ تقریبی ۷۰۰ تا ۲۰۰۰ مترمکعب را تأمین کند. توان حرارتی این جت هیتر، ۷۰ هزار کیلوکالری در ساعت و ظرفیت هوادهی آن ۵۰۰۰ مترمکعب در ساعت می باشد.

در طراحی و تولید این محصول یک محفظه‌ی نگهداری سوخت (باک) با ظرفیت ۱۰۰ لیتر در نظر گرفته شده است که امکان جابه‌ جایی و حمل راحت دستگاه به فضاهای مختلف را فراهم می‌ کند. موتور دوم در این جت هیتر امکان استفاده از آن را در محیط‌ هایی که نیازمند هوای سالم و تازه هستند فراهم می‌ کند؛ همچنین این موتور، هوای مورد نیاز برای فرآیند احتراق را از فضای خارج تأمین  و از کاهش اکسیژن محیط جلوگیری می کند.
گازهای آلاینده ی حاصل از فرآیند احتراق نیز توسط دودکش از محیط خارج می‌ شوند. بدین ترتیب، گرمای این جت هیتر، سالم، مطبوع و برای استفاده در گلخانه‌ ها، سالن‌ های صنعتی و محیط‌ های انسانی مناسب می باشد.

 جت هیتر ۱۰۰ هزار دوگانه سوز البرز مدل GLD-100

این جت هیتر، از محصولات نیرو تهویه البرز است که با حجم هوادهی ۷۰۰۰ مترمکعب بر ساعت قادر است گرمایش فضاهایی با ابعاد ۱۰۰۰ تا ۴۰۰۰ مترمکعب را تامین نماید.  قابلیت استفاده ی همزمان از دو نوع سوخت گاز شهری و گازوئیل را دارد.
از سری مینی هیترهای شرکت نیرو تهویه البرز می باشد که جهت گرمایش فضاهایی نظیر گلخانه‌ها، دامداری‌ها، مرغداری ها و سالن های صنعتی مناسب می باشد. همچنین الکتروفن این دستگاه، هدایت هوای گرم، تا فاصله ۲۰ متری را میسر می کند و درنتیجه، گرما به صورت یکنواخت در محیط توزیع می شود.

جت هیتر ۱۰۰ هزار تک موتوره دوگانه سوز باکدار نیرو تهویه البرز مدل GLDB-100

این جت هیتر، به عنوان یکی از محصولات نیرو تهویه البرز، دارای توان حرارتی ۱۰۰ هزار کیلو کالری و قابلیت گرمایش ۴۰۰۰-۱۰۰۰ مترمکعب، امکان گرم کردن فضاهای بزرگ همچون سالن‌های مرغداری، گلخانه‌ها، سوله‌های صنعتی و کارگاه‌های ساختمانی را دارد. این دستگاه، قابلیت استفاده ی همزمان از هر دو نوع سوخت گاز و گازوئیل را دارد. چنانچه امکان فراهم کردن یک نوع سوخت میسر نباشد، می توان از سوخت دیگر استفاده کرد. طراحی دستگاه به‌گونه‌ای است که به دلیل وجود باک، امکان جابجایی و استفاده در مکان های مختلف، فراهم می باشد. مقدار مصرف سوخت دستگاه در هر ساعت ۱۰ لیتر گازوئیل می باشد، ظرفیت مخزن و باک دستگاه ۱۰۰ لیتر است که تا ۱۰ ساعت امکان روشن بودن دستگاه را فراهم می کند.

جت هیتر ۱۰۰ هزار دو موتوره دوگانه سوز البرز مدل ۲D-100 

این جت هیتر دو موتوره از سری محصولات نیرو تهویه البرز است که جهت مصارف صنعتی و غیر صنعتی همچون گلخانه‌ها، مرغداری‌ها و سالن‌های بزرگ کاربرد دارد. توان حرارتی این دستگاه ۱۰۰ هزار کیلو کالری در ساعت است.
این دستگاه از گاز و گازوئیل، به طور همزمان، می تواند به عنوان سوخت مصرفی استفاده کند. این جت هیتر، با ظرفیت هوادهی ۷۰۰۰ متر مکعب در ساعت، راندمان حرارتی بالا و حمل و جابجایی آسان، برای گرم کردن فضاهای بزرگ با متراژ ۱۰۰۰ تا ۴۰۰۰ متر مکعب، مناسب می باشد. موتور دوم در این هیتر، هوای مورد نیاز برای احتراق را از فضای خارج تامین کرده و مانع از کاهش اکسیژن محیط می شود.

هیتر:

هیتر صنعتی یا بخاری صنعتی، یک وسیله ی گرمایشی است که جهت گرما بخشیدن به فضاهای بسیار بزرگ کاربرد دارد. این دستگاه، سوخت های مختلف را به گرما تبدیل کرده و به واسطه ی فن های بزرگ در فضا پخش می کند. توان حرارتی هیتر صنعتی، تقریبا، ۲۰ تا ۳۰ برابر هیتر های معمولی است.
از جمله محصولات نیرو تهویه البرز، می توان به هیتر های برقی، گازی، تابشی و هیتر کابینتی (کوره هوای گرم) اشاره کرد.

هیتر برقی فن دار ۳ کیلو وات تک فاز نیرو تهویه البرز مدل NE-3 

این محصول، از نوع هیترهای تکفاز برقی است که به علت کم حجم و پرتابل بودن امکان استفاده در هر فضایی را دارد. توان حرارتی این هیتر، ۳ کیلووات است و دارای قابلیت گرمایش فضایی با مساحت ۱۲۰-۵۰ متر مکعب می باشد. این محصول، جهت استفاده در منازل مسکونی، کانکس، ویلا و فضاهای کوچک اداری مناسب است .
الکتروفن هیتر امکان هدایت گرما را فراهم کرده و مانع از تجمع گرما، در جلوی دستگاه می شود. از قابلیت های مهم این هیتر می توان به تنظیم درجه حرارت آن، بسته به نیاز مصرف کننده، اشاره کرد. با چرخاندن کلید ولوم تعبیه شده بر روی هیتر، می توان از حرارت تولیدی در دو حالت ۱.۵ و ۳ کیلو وات بهره برد. علاوه بر این، می توان از دستگاه در حالت فن، به تنهایی، جهت تولید هوا نیز استفاده کرد. وجود ترموستات روی بدنه ی هیتر، قابلیت تنظیم حرارت را برای مصرف کننده فراهم می سازد.
این هیتر برقی تک فاز، کوچک و سبک بوده و امکان جا به جایی ساده را فراهم می کند.

هیتر برقی فن دار 3 کیلو وات تک فاز نیرو تهویه البرز مدل NE-3

هیتر گازی فن دار ۸۰ هزار نیرو تهویه البرز مدل AHU-80 

این هیتر، جدیدترین نمونه از محصولات نیرو تهویه البرز می باشد. از طراحی نوین و مدرنی برخوردار است و جهت مصارف خانگی و صنعتی کاربرد دارد. به دلیل وجود دودکش، امکان تامین گرمای سالم را برای مصرف کننده فراهم می سازد. فن این دستگاه، گرما را به صورت یکنواخت در محیط پرتاب می کند. حداکثر مصرف گاز این هیتر، ۱.۹ متر مکعب در هر ساعت می باشد. این دستگاه با راندمان حرارتی ۸۵%، دارای قابلیت گرمایش فضایی به مساحت ۴۰۰ متر مکعب می باشد. دارای این محصول برای فضاهایی مانند ویلاها، فضاهای مسکونی، اداری، تجاری و … مناسب می باشد.

هیتر-گازی-فندار-البرز-نیرو-تهویه-البرز-600x600

هیتر کابینتی

یکی از محصولات نیرو تهویه البرز، هیتر کابینتی می باشد. هیتر کابینتی (کوره هوای گرم)، به‌ منظور گرم‌ کردن انواع سالن‌های گلخانه‌ای، مرغداری، صنعتی، ورزشی، عمومی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول دارای مزایای مختلفی بوده و در انواع گوناگونی تولید و ارائه می شود.

شیوه ی طراحی و اجرای کوره و رادیات آن به شکلی است که توان حرارتی و راندمان بسیار بالایی دارد. گرمایش در هیتر کابینتی، به صورت کاملا اتوماتیک بوده و مزایایی از جمله کنترل و ایمنی هوشمند سوخت و اکسیژن را دارد. بیشترین کاربرد این محصول در گلخانه‌ها است و به عنوان یک سیستم با کارایی بالا و واجب برای این محیط‌های کاری شناخته می شود.

شرکت نیرو تهویه ی البرز دست به تولید انواع هیتر کابینتی، با کیفیت و کارایی بالا زده است، که عبارتند از:

 هیتر کابینتی ۸۰ هزار کیلوکالری عمودی نیرو تهویه البرز مدل KHG-80

این کوره هوای گرم نیرو تهویه البرز، با راندمان حراراتی بالای ۸۰ % از بازده انرژی مناسبی برخوردار می باشد. این سری از هیتر های نیرو تهویه البرز دارای محفظه ی احتراق از جنس استیل ضد زنگ هستند و همراه با مشعل ارائه می شوند. کوره های هوای گرم نیرو تهویه البرز قابل اتصال و ارائه با انواع مشعل های گازسوز، گازوئیل سوز و دوگانه سوز می باشند. هیتر های نیرو تهویه البرز قابلیت اتصال به ترموستات را داشته و علاوه بر تنظیم دقیق تر دمای محیط، موجب صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می شوند. کوره هوای گرم نیرو تهویه البرز با برخورداری از سیستم فن لیمیت کنترل، از ایمنی بالایی برخوردار است.

هیتر کابینتی ۸۰ هزار کیلوکالری عمودی نیرو تهویه البرز دارای توان حرارتی ۸۰ هزار کیلوکالری در ساعت می باشد. این هیتر برای گرمایش فضاهای با متراژ ۸۰۰ تا ۱۶۰۰ مترمکعب مناسب می باشد. بدنه ی این هیتر کابینتی ۸۰ هزار کیلوکالری، دوجداره و عایق پشم شیشه بوده و جنس آن از استیل ضد زنگ می باشد.

هیتر کابینتی ۱۰۰ هزار کیلوکالری عمودی نیرو تهویه البرز مدل KHG-100

این هیتر، به عوان یکی از محصولات نیرو تهویه البرز، در ۳ مدل گاز طبیعی، گازوئیلی و دوگانه، جهت استفاده در سالن‌های بزرگ نظیر سالن های ورزشی، سالن‌های صنعتی، اماکن عمومی و … تولید و ارائه می‌شود. توان حرارتی این هیتر، ۱۰۰ هزار کیلو کالری در ساعت و فضای قابل گرمایش آن ۲۵۰۰-۱۰۰۰ متر مکعب می باشد.

این کوره هوای گرم، یک دستگاه گرمایشی است که از طریق یک الکتروفن دمنده که، پس از مکش هوای سرد از محیط و عبور این هوای سرد از مبدل حرارتی، باعث تبادل گرما از سطوح داغ شده و هوای گرم شده را به محیط منتقل می کند. این مبدل حرارتی، گرما را بطور مستقیم از مشعل دریافت می کند. این کوره هوای گرم، دارای سپر حرارتی ضد زنگ است که از سازه‌ها در مقابل درجه حرارت شدید و شیب حرارتی محافظت می‌کند. بدنه ی این هیتر کابینتی ۱۰۰ هزار کیلو کالری، دوجداره و عایق پشم شیشه بوده و جنس آن از استیل ضد زنگ می باشد.

هیتر کابینتی ۲۰۰ هزار کیلوکالری عمودی نیرو تهویه البرز مدل KHG-200 

این هیتر، یکی از محصولات نیرو تهویه البرز است که در ۳ مدل گاز طبیعی،گازوئیلی و دوگانه سوز جهت استفاده در سالن‌های بزرگ نظیر سالن های ورزشی، سالن های صنعتی، اماکن عمومی و … تولید و ارائه می شود. توان حرارتی این دستگاه، ۲۰۰ هزار کیلو کالری در ساعت و فضای قابل گرمایش آن ۵۰۰۰-۲۰۰۰ متر مکعب است. این کوره هوای گرم، از طریق فن دمنده، هوای سرد را از مبدل حرارتی عبور داده و سبب گرم شدن هوا می‌شود. هوای گرم تولید شده به وسیله ی هیتر کابینتی، از طریق کانال کشی و یا به صورت مستقیم به محیط مورد نظر منتقل می‌شود.

 هیتر کابینتی ۳۰۰ هزار کیلوکالری عمودی نیرو تهویه البرز مدل KHG-300

این محصول، در ۳ مدل گاز طبیعی، گازوئیلی و دوگانه جهت استفاده در سالن های بزرگ نظیر سالن‌های ورزشی، سالن‌های صنعتی، اماکن عمومی و … تولید و عرضه می شود. توان حرارتی این دستگاه ۳۰۰هزار کیلو کالری در ساعت و فضای قابل گرمایش آن ۷۰۰۰-۳۰۰۰ متر مکعب است. این کوره هوای گرم، از طریق فن دمنده، هوای سرد را از مبدل حرارتی عبور می دهد و سبب گرم شدن هوا می‌شود. هوای گرم تولید شده به وسیله ی هیتر کابینتی، از طریق کانال کشی و یا به صورت مستقیم به محیط مورد نظر منتقل می‌شود.

هیتر کابینتی 300 هزار کیلوکالری عمودی نیرو تهویه البرز مدل KHG-300

هیتر کابینتی ۲۰۰ هزار کیلوکالری افقی نیرو تهویه البرز مدل HA-200 

این محصول، نوعی از کوره هوای گرم است که به صورت افقی ( کابینی ) ساخته می شود، این مدل از کوره های هوای گرم با توجه به ارتفاع کم نسبت به مدل‌های عمودی، بیشتر در گلخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به نوع سوخت خود به سه مدل گازی، گازوئیلی و دوگانه سوز تقسیم می‌شوند. این محصول، بنا به سفارش، با فن آکسیال یا سانتریفیوژ تولید می‌شود. توان حرارتی این دستگاه ۲۰۰ هزار کیلو کالری در ساعت و فضای قابل آن گرمایش ۵۰۰۰-۲۵۰۰ متر مکعب است.

این هیتر، یک دستگاه گرمایشی است که از طریق فن دمنده، هوای سرد را از مبدل حرارتی عبور می دهد و هوا را گرم می کند. هوای گرم تولید شده به وسیله ی هیتر کابینتی، از طریق کانال کشی و یا به صورت مستقیم به محیط مورد نظر منتقل می شود.

مشاهده کنید
آنچه باید در مورد آنفولانزای پرندگان بدانیم

هیتر کابینتی ۳۰۰ هزار کیلوکالری افقی نیرو تهویه البرز مدل HA-300

این هیتر کابینتی،یکی از محصولات نیرو تهویه البرز است که به صورت افقی ساخته می شود. با توجه به این که این مدل کوره، نسبت به مدل های عمودی، ارتفاع کمتری دارد، اغلب در گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این کوره هوای گرم دارای دو نوع مشعل گاز طبیعی و گازوئیل است.

ظرفیت حرارتی دستگاه ۳۰۰ هزار کیلوکالری در ساعت است و قابلیت گرمایش آن ۲۵۰۰-۳۵۰۰ متر مکعب خواهد بود. این محصول به همراه الکتروفن دمنده در کنار یک مبدل حرارتی نصب و موجب ایجاد گرما شده و هوای گرم را به محیط منتقل می کند. بدنه ی هیتر کابینتی ۳۰۰ هزار کیلوکالری، دوجداره و عایق پشم شیشه بوده و جنس آن از استیل ضد زنگ می باشد.

 هیتر کابینتی ۴۰۰ هزار کیلوکالری افقی نیرو تهویه البرز مدل HA-400

این محصول، نوعی از کوره هوای گرم است که به صورت افقی ( کابینی ) ساخته می شود، این مدل از کوره های هوای گرم با توجه به ارتفاع کم نسبت به مدل‌های عمودی، بیشتر در گلخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به نوع سوخت خود به سه مدل گازی، گازوئیلی و دوگانه سوز تقسیم می‌شوند. این محصول، بنا به سفارش، با فن آکسیال یا سانتریفیوژ تولید می‌شود. توان حرارتی این محصول، ۴۰۰ هزار کیلو کالری در ساعت و فضای قابل گرمایش آن ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ متر مکعب است.

بدنه ی هیتر کابینتی ۴۰۰ هزار کیلوکالری، دوجداره و عایق پشم شیشه بوده و جنس آن از استیل ضد زنگ می باشد. کاربرد این محصول، بیشتر در سالن های بزرگ و اماکن عمومی مانند مدارس، مساجد، استخرها و مخصوصا گلخانه ها استفاده می شود.

 

هیتر کابینتی 400 هزار کیلوکالری افقی نیرو تهویه البرز مدل HA-400

هیتر تابشی:

این هیتر، از محصولات نیرو تهویه البرز، نوع دیگری از سیستم های گرمایش فشرده ی هوا است که بجای هوای محیط، جسم روبروی خود را گرم می کند. این نوع هیترها معمولا شکلی مستطیلی دارند و طراحی آنها به شکلی است که گرما را مستقیم و رو به جلو انتشار دهند. این نوع هیترها برای محیط های کوچک مناسب هستند و در محیط های بزرگ کارایی لازم را ندارند.

هیتر ایستاده تابشی پاتیو گاز شهر نیرو تهویه البرز مدل PAG-110

این هیتر، از جدیدترین محصولات نیرو تهویه البرز می باشد.
این محصول، مخصوص فضاهایی است که در آن ها، بخاری های مرکزی کارایی ندارند. همچنین از این نوع هیتر،در فضاهای باز مانند رستوران ها، باغ تالارها و کافی شاپ ها استفاده می شود.
هیتر تابشی پاتیو می تواند، در کمترین زمان، گرمایش فضایی به شعاع ۱۲۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر را تامین کند.
وجود کلاهک چتری شکل در بالای دستگاه، باعث تجمع گرما در فضای زیرین و محل نشستن افراد می شود.
توان حرارتی این هیتر تابشی، ۱۱ کیلووات می باشد. سوخت این هیتر، گاز شهری است و مصرف گاز آن  تا ۱ متر مکعب در ساعت می باشد.

هیتر ایستاده تابشی پاتیو گاز مایع نیرو تهویه البرز مدل PAL-110 

این هیتر تابشی ، از سری محصولات گرمایشی جدید شرکت نیرو تهویه البرز، جهت استفاده در فضاهایی باز مثل باغ تالار، رستوران و کافی شاپ مناسب است و می تواند گرمایش فضایی به شعاع ۱۲۰ الی ۱۵۰ سانتیمتر را تامین کند. وجود کلاهک چتری شکل در بالای دستگاه باعث تجمع گرما در فضای زیرین و محل نشستن افراد می شود. توان حرارتی این هیتر تابشی، ۱۱ کیلووات می باشد.

هیتر ایستاده تابشی پاتیو گاز مایع نیرو تهویه البرز مدل PAL-110

تجهیزات سرمایشی:

دستگاه یا مجموعه‌ای از دستگاه‌ها هستند که برای خارج کردن حرارت، کنترل رطوبت و بهبود کیفیت هوای داخل ساختمان کاربرد دارند. محصولات نیرو تهویه البرز در زمینه ی سرمایش عبارتند از: انواع کولر آبی، پد نانو سلولزی، فن سیرکوله و هواکش
کولر آبی سلولزی: این محصول، یکی نوع کولر آبی جدید و پیشرفته است که در آنها به جای پوشال، از پدهای سلولزی مدرن و فوق العاده مقاوم استفاده می شود. نوع تمام هوشمند این کولرها علاوه بر حذف پوشال قدیمی، توانسته تسمه و یاتاقان را هم از ساختار آن حذف کند.

کولرهای آبی سلولزی، در حدود ۳۰ درصد، بازدهی بیشتری نسبت به انواع قدیمی کولرها دارند و استفاده از آن‌ها موجب انتشار آلاینده ها و آسیب به محیط زیست نمی شود. این نوع کولر، یک سیستم سرمایشی عالی است که در سرتاسر ایران کاربرد فراوان دارد. همه گیری این نوع کولر، باعث کاهش چشمگیر مصرف آب و برق در شرایط بحران انرژی، به ویژه در تابستان خواهد شد.

کولر آبی ۱۵۰۰۰ سلولزی پلیمری بالازن نیرو تهویه البرز

این کولر، از محصولات نیرو تهویه البرز و اولین کولر آبی پلیمری تولید در ایران است. بدنه ی پلیمری، علاوه بر کاهش چشمگیر وزن کولر، باعث افزایش طول عمر و کاهش خوردگی و رسوب گذاری در این محصول می شود.
این محصول، به دلیل حذف قطعات مکانیکی نظیر پولی، تسمه، محفظه ی حلزونی و یاتاقان ها نیازی به سرویس و نگهداری نداشته و با توجه به بدنه ی پلیمری، فاقد هرگونه صدا و لرزش می باشد. بدنه ی پلیمری این کولر، در برابر شرایط جوی و تابش مستقیم نور خورشید، مقاومت بسیار بالایی دارد.

در این کولر، به جای پوشال، از پد سلولزی استفاده شده است که به عنوان واسطه ی تبخیری، موجب خنک شدن دمای محیط می شوند. این مدل کولر آبی با ظرفیت هوادهی ۱۵۰۰۰ متر مکعب بر ساعت در مدل بالازن، برای سرمایش فضایی بین ۱۷۰ تا ۲۶۰ متر مربع ( براساس شرایط کانال کشی) مناسب می باشد.

کولر آبی ۱۵۰۰۰ سلولزی پلیمری پایین زن نیرو تهویه البرز

این محصول، اولین کولر پلیمری آبی تولید ایران است که با طراحی منحصر به فرد، دارای کاربرد وسیعی در مصارف صنعتی و خانگی می باشد. در این کولر، به جای پوشال، از پد سلولزی استفاده شده است که به عنوان واسطه ی تبخیری، موجب خنک شدن دمای محیط می شود. وجود پمپ تخلیه ی آب در دستگاه، سبب شده که مصرف کننده در مناطقی که سختی آب بالا است، امکان تخلیه ی آب کولر را به صورت اتوماتیک داشته باشد. این مدل کولر آبی با ظرفیت هوادهی ۱۵۰۰۰ متر مکعب بر ساعت در مدل پایین زن، برای سرمایش فضایی بین ۱۷۰ تا ۲۶۰ متر مربع ( براساس شرایط کانال کشی) مناسب می باشد.

کولر آبی ۱۵۰۰۰ سلولزی پلیمری روبرو زن نیرو تهویه البرز

این محصول، اولین کولر پلیمری آبی تولید ایران است که با طراحی منحصر به فرد، دارای کاربرد وسیعی در مصارف صنعتی و خانگی می باشد. در این کولر، به جای پوشال، از پد سلولزی استفاده شده است که به عنوان واسطه ی تبخیری، موجب خنک شدن دمای محیط می شوند. این محصول، به دلیل حذف قطعات مکانیکی نظیر پولی، تسمه، محفظه ی حلزونی و یاتاقان ها نیازی به سرویس و نگهداری نداشته و با توجه به بدنه ی پلیمری، فاقد هرگونه صدا و لرزش می باشد. بدنه ی پلیمری این کولر، در برابر شرایط جوی و تابش مستقیم نور خورشید، مقاوم می باشد. این مدل کولر آبی با ظرفیت هوادهی ۱۵۰۰۰ متر مکعب بر ساعت در مدل روبرو زن، برای سرمایش فضایی بین ۱۷۰ تا ۲۶۰ متر مربع ( براساس شرایط کانال کشی) مناسب می باشد.

کولر آبی 15000 سلولزی پلیمری روبروزن نیرو تهویه البرز

کولر آبی ۱۸۰۰۰ سلولزی پلیمری بالازن نیرو تهویه البرز

این کولر آبی، یکی از محصولات نیرو تهویه البرز است که با قدرت هوادهی ۱۸۰۰۰ متر مکعب بر ساعت در مدل بالا زن، تک فاز ۲۲۰ ولت بوده و قابلیت خنک کنندگی محیط تا حداکثر ۴۰۰ متر مربع را دارد. این کولر، به دلیل حذف قطعات مکانیکی نظیر پولی، تسمه، محفظه ی حلزونی و یاتاقان ها نیازی به سرویس و نگهداری ندارد و با توجه به بدنه ی پلیمری، فاقد هرگونه صدا و لرزش می باشد. بدنه ی پلیمری در برابر شرایط جوی و تابش مستقیم نور خورشید، مقاومت بسیار بالایی دارد. با توجه به برخورداری از پلتفرم خاص فن آکسیال، از این مدل کولرها می توان در هر دو جهت دمنده و مکنده استفاده کرد. قابلیت تغییر دور که باعث تنظیم حجم هوادهی دقیق این کولرها می شود، آسایش و راحتی هر چه بیشتر را به ارمغان می آورد.

کولر آبی ۱۸۰۰۰ سلولزی پلیمری پایین زن نیرو تهویه البرز

این کولر، از محصولات نیرو تهویه البرز، با قدرت هوادهی ۱۸۰۰۰ متر مکعب بر ساعت در مدل بالا زن، تک فاز ۲۲۰ ولت است و قابلیت خنک کنندگی محیط تا حداکثر ۴۰۰ متر مربع را دارد. این محصول، اولین کولر آبی پلیمری تولید ایران است. بدنه ی پلیمری، علاوه بر کاهش چشمگیر وزن کولر، عمر آن را افزایش می دهد و باعث کاهش خوردگی و رسوب گذاری در این محصول می شود.

بستر پد سلولزی، از مرغوب ترین نوع سلولز می باشد و  لایه ی خارجی آن آغشته به لمینت ضد رسوب، جهت افزایش راندمان و بهره وری بالا است و در نواحی با سختی بالای آب، با توجه به وجود پمپ تخلیه که به صورت اتوماتیک اقدام به تخلیه آب تشت و آبگیری مجدد می نماید، می توان با خیالی آسوده در طولانی مدت، از آن استفاده کرد.

کولر آبی ۱۸۰۰۰ سلولزی پلیمری روبروزن نیرو تهویه البرز

این کولر، از محصولات نیرو تهویه البرز، با قدرت هوادهی ۱۸۰۰۰ متر مکعب بر ساعت در مدل روبرو زن، تک فاز ۲۲۰ ولت بوده و قابلیت خنک کنندگی محیط تا حداکثر ۴۰۰ متر مربع را دارد. بدنه ی پلیمری این محصول، علاوه بر کاهش چشمگیر وزن کولر، عمر آن را افزایش می دهد و باعث کاهش خوردگی و رسوب گذاری در این محصول می شود.

کولر آبی 18000 سلولزی پلیمری روبروزن نیرو تهویه البرز

کولر آبی پرتابل نیرو تهویه البرز مدل ONECOOL-6000 

کولرهای آبی پرتابل یا متحرک، دارای قابلیت جابه جایی و حمل می باشند. مخزن این دستگاه، هم به صورت دستی پر می شود و هم قابلیت اتصال مستقیم به شلنگ و شیر آب را دارد. کولر های آبی پرتابل می توانند با پد پوشالی یا پد سلولزی ارائه شوند که نوع سلولزی آن بیشتر طرفدار دارد.

کولر آبی پرتابل ۶۰۰۰، از محصولات نیرو تهویه البرز، محصولی با طراحی کاربردی و بسیار کم صدا می باشد و از مواد درجه یک با مصرف بهینه ی انرژی، برای فصول گرم سال مناسب است. این کولر سلولزی، با بهره گیری از پد سلولزی به جای پوشال موجب بالا رفتن بازده تبخیر ( ۸۵ درصد) و در نتیجه خنکی بیشتر می شود. این محصول، هوادهی بالا، سرمایش مطلوب و رطوبت نسبی کنترل شده ای را در محیط ایجاد می کند. این کولر آبی پرتابل جهت استفاده در منازل، ادارات، رستوران ها و فروشگاه‌ها مناسب می‌باشد. این دستگاه دارای مخزن آب ۶۰ لیتری، با میزان مصرف آب حدود ۱۸ لیتر در ساعت است.

این کولر دارای توان مصرفی ۲۰۰ وات، میزان هوادهی ۲۹۰۰ مترمکعب در ساعت، قدرت پرتاب هوا به طول ۱۲ متر، و قابلیت تنظیم سرعت فن در ۳ دور می‌باشد. بدنه ی این کولر از مواد پلی پروپیلن خالص (%۱۰۰) با استحکام است و به دلیل چرخ دار بودن به راحتی قابل جابجایی می باشد.

 کولر آبی پرتابل نیرو تهویه البرز مدل COOLEX-9000

کولرهای آبی پرتابل یا متحرک، دارای قابلیت جابه جایی و حمل می باشند. مخزن این دستگاه، هم به صورت دستی پر می شود و هم قابلیت اتصال مستقیم به شلنگ و شیر آب را دارد. کولر های آبی پرتابل می توانند با پد پوشالی یا پد سلولزی ارائه شوند که نوع سلولزی آن بیشتر طرفدار دارد.

کولر آبی پرتابل ۹۰۰۰ البرز، محصولی با طراحی نوین، بسیار کم صدا و تهیه شده از بهترین مواد اولیه، با مصرف بهینه ی انرژی است که برای فصول گرم سال مناسب می باشد. این کولر با قابلیت هوادهی بالا، سرمایش مطلوب و ایجاد رطوبت نسبتا متعادل، جهت استفاده در منازل، ادارات، رستوران ها و فروشگاه‌ها مناسب می‌باشد. این محصول، با بهره گیری از پد سلولزی به جای پوشال موجب بالا رفتن بازده تبخیر ( ۸۵ درصد) و در نتیجه خنکی بیشتر می شود.
این کولر دارای توان مصرفی ۲۸۰ وات و میزان هوادهی ۴۱۰۰ مترمکعب در ساعت، قدرت پرتاب هوا به طول ۱۵ متر و قابلیت تنظیم سرعت فن در ۳ دور می‌باشد. این دستگاه دارای مخزن آب ۱۰۰ لیتری، با میزان مصرف آب حدود ۱۸ لیتر در ساعت است.
بدنه ی این کولر از جنس پلی پروپیلن خالص (%۱۰۰) با استحکام بالا است و به دلیل چرخ دار بودن به راحتی قابل جابجایی می باشد.

کولر آبی پرتابل COOLEX-9000 نیرو تهویه البرز

فن سیرکوله:

نوعی هواکش استوانه ای است که معمولا در ارتفاع نزدیک به سقف نصب می شود. همین امر موجب می شود تا نقشی حیاتی در متعادل سازی رطوبت و دمای گلخانه ها و سالن های مرغداری، دامداری و غیره ایفا کند.
وظیفه ی فن سیرکوله ایجاد تعادل در مقدار اکسیژن، دما، رطوبت و دی اکسید کربن در مکان های گلخانه و مرغداری می باشد. فن، یک بدنه ی استوانه ای دارد که می تواند دارای شش الی چهار پروانه ی آلومینیومی یا فولادی، به همراه دینام باشد.
با توجه با ابعاد فن، هواکش دارای قدرت های مختلفی برای سالن های متفاوت می باشد.

فن سیرکوله ۴۷ سانتی متر البرز چهار پره مدل NTA447 

جلوگیری از انباشت گرما در سطوح بالای گلخانه و کمک به خروج هوای گرم مو جود در زیر سقف سالن از وظایف این فن می باشد. قطر این مدل هواکش ۴۷ سانتی متر است و دارای قدرت جا به جایی هوا، تا ۶۰۰۰ متر مکعب می باشد.
در سالن های گلخانه، فن سیرکوله جهت انتقال هوا به سمت فن های خروجی استفاده می شود.

فن سیرکوله ۵۷ سانتی متر البرز ۴ پره مدل NTA457 

این فن سیرکوله، از محصولات نیرو تهویه البرز، با عملکرد خود مانع از بروز تغییرات ناگهانی دما جلوگیری می کند و باعث کنترل رطوبت و جابه جایی در سالن هایی با طول زیاد می شود. قطر این مدل هواکش ۵۷ سانتیمتر است و دارای قدرت جا به جایی هوا، تا ۸۰۰۰ متر مکعب می باشد. در سالن های گلخانه، فن سیرکوله جهت انتقال هوا به سمت فن های خروجی استفاده می شود.

فن سیرکوله 57 سانتی متر البرز 4 پره مدل NTA457

فن سیرکوله ۵۷سانتی متر ۶ پره البرز مدل NTA657 

این فن سیرکوله، از محصولات نیرو تهویه البرز، با عملکرد خود، از بروز تغییرات ناگهانی دما جلوگیری می کند و باعث کنترل رطوبت و جابه جایی در سالن هایی با طول زیاد می شود. قطر این مدل هواکش ۵۷ سانتیمتر و قدرت جابه جایی هوای آن ۷۰۰۰ متر مکعب می باشد. این فن سیرکوله جهت استفاده در گلخانه ها و مرغداری ها مناسب می باشد.

فن سیرکوله ۶۳ سانتی متر ۳ پره البرز مدل NTA363 

این محصول، جهت جابجایی هوا و یکسان سازی دما و رطوبت در سالن‌های صنعتی، گلخانه‌ها، سالن‌های پرورش قارچ، مرغداری‌ها و دامداری ها استفاده می‌شود. قطر این مدل هواکش ۶۳ سانتیمتر بوده و قدرت جابه جایی هوای آن ۱۰۰۰۰ متر مکعب می باشد.
این فن سیرکوله جهت استفاده در گلخانه ها و مرغداری ها مناسب می باشد.

هواکش

هواکش ها وسیله ای هستند که برای کمک به جریان دهی و سیرکولاسیون هرچه بهتر هوا مورد استفاده قرار می گیرند. نقش تهویه ی هوا در مرغ داری ها بسیار حائز اهمیت است. تهویه ی هوای مرغداری‌ها به لحاظ کنترل دما و ورود و خروج هوای پاکیزه و همچنین کنترل میزان رطوبت بسیار مهم است. هواکش ها برای گردش هوای تازه در کارخانه ها و سالن های اجتماعات و ورزشی، گلخانه ها و مرغداری و فضای باز مناسب می باشند.

هواکش ۱۰۰ * ۱۰۰ نیرو تهویه البرز ۶ پره مدل NTA6100 

این محصول، در مرغداری ها جهت تامین حداقلی هوا کاربرد دارد. هواکش ۱۰۰ * ۱۰۰ نیرو تهویه البرز، با حجم هوادهی ۱۸۷۰۰ مترمکعب، دارای نشان استاندارد می باشد. بدنه ی مستحکم هواکش ۱۰۰ شش پره از جنس گالوانیزه و پروانه ی آن از جنس استیل ضد زنگ می باشد. برای محافظت از پروانه ی دستگاه در برابر ضربات و نصب راحت هواکش، از توری فلزی برخوردار می باشد.

هواکش ۱۴۰*۱۴۰ نیرو تهویه البرز ۳ پره مدل NTA3140 

این هواکش جهت تهویه و جریان مناسب هوا، در سالن های مرغداری، گلخانه ها و سالن های صنعتی کاربرد دارد. این محصول دارای ابعاد ۱۴۰ * ۱۴۰ سانتیمتر می باشد و دارای هوادهی ۴۴۱۰۰ مترمکعب است. هواکش ۱۴۰*۱۴۰ البرز از مزایایی همچون هوادهی زیاد، سر و صدای کم، مصرف پایین برق و انرژی و عملکرد مطمئن برخوردار است.

هواکش ۱۴۰ * ۱۴۰ نیرو تهویه البرز ۶ پره مدل NTA6140 

این هواکش جهت گردش هوای تازه در کارخانه ها و سالن های اجتماعات و ورزشی، گلخانه ها و مرغداری و فضای باز مناسب می باشد. مچنین دارای ابعاد ۱۴۰ * ۱۴۰ سانتیمتر می باشد و قدرت هوادهی آن ۴۴۱۰۰ مترمکعب است.

هواکش-شش-پره-NTA6140-2-600x600

پد نانو سلولزی

این محصول، یکی از واسطه های سرمایش تبخیری به شمار می رود که از لایه های متعدد ورق های نازک و موج دار کاغد کرافت با خاصیت جذب آب بالا تشکیل می شود. این ورق های نازک به وسیله ی رزین جهت جلوگیری از فاسد و تجزیه شدن در مواجهه با آب، اشباع و مقاوم سازی شده اند.

پد نانو سلولزی قطر ۱۰ سانتیمتری نیرو تهویه البرز ۵۰۹۰

با توجه به اهمیت پد سلولزی تبخیری مورد استفاده در کولرهای پلیمری و سایر کولرها، شرکت نیرو تهویه البرز خط تولید پد سلولزی را با به روزترین استانداردهای معتبر جهانی، به صورت تمام اتوماتیک راه‌اندازی کرده است.
پدهای سلولزی در ضخامت و ابعاد متفاوت به عنوان سیستم سرمایشی در سالن های مرغداری و گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

پد نانو سلولزی قطر 10 سانتیمتری نیرو تهویه البرز 5090

نوع کارکرد این پدها، مانند پوشال در کولرهای آبی است. با این تفاوت که نسبت به پوشال، عمر طولانی تری دارند. همچنین، به دلیل جذب آب بیشتر ( حدود ۱۰۰ لیتر آب در یک متر مکعب) سرمایش بیشتری در مرغداریها و گلخانه ها ایجاد می کنند.

 

شما عزیزان کلیه محصولات نیرو تهویه البرز را میتوانید در فروشگاه اینترنتی ماکی کالا به صورت آنلاین خریداری نمایید.