ایمنی پرورش دهندگان مرغ در طول COVID-19

ایمنی پرورش دهندگان مرغ در طول COVID-19

اگرچه بیشتر اصناف برای تجارت بسته است ، ولی کارمندان مرغداری ها موظف هستند که در حفظ ایمنی ، سلامت و تغذیه ما کمک می کنند و با حضور در محل کار در این زمان بحران به ملت ما خدمت می کنند.

کارمندان صنعت مرغ از کارمندان اساسی کشور ما هستند. آنها شبانه روز در تلاشند تا قفسه های مواد غذایی را با پروتئین مورد علاقه کشورمان یعنی مرغ پر کنند. و برای آن خدمات شریف و اساسی ، از انها سپاسگزاریم.

در حالی که کار متخصصان حوزه بهداشت عمومی ، در خط اول و کارکنان بیمارستان و مراکز درمانی مورد تردید نیست ، ما همچنین باید خدمات کارگران صنایع غذایی را که از امنیت غذایی ما محافظت می کنند ، به اندازه کافی تجلیل کنیم.

ما از همه مردم – در جوجه کشی ، کارخانه های تولید خوراک دام ، کارخانه های فرآوری ، بخش حمل و نقل و کشاورزان – که همه در این شرایط سخت برای کار در تأمین هزینه های خانواده خود حاضر شده اند ، تقدیر می کنیم.
ایمنی و سلامت کارمندان مهمترین اولویت صنعت مرغ است.
هر شرکت مرغداری متعهد است که از کارمندان خود محافظت کند ، اطمینان حاصل کند که آنها در موقعیتی هستند که می توانند مرغ ایمن ، مقرون به صرفه و مرغوب تهیه کنند.

 

 

در زمان COVID-19 ، هر شرکت تولید مرغ اقدامات حفاظتی اضافی برای کمک به ایمنی و سلامت کارمندان اضافه کرده است. شرکت ها تمام دستورالعمل های CDC و بخش بهداشت محلی را دنبال می کنند و بسیاری از آنها برای تهیه برنامه های سایت با پزشکان بیماری های عفونی مشورت کرده اند.

مشاهده کنید
بیرون زدگی و بیرون کشیدگی مقعد در مرغ های تخمگذار چیست؟

 

شرکت های مرغ اقدامات اضافی دیگری را برای ایمن سازی کارگران اعمال کرده اند ، از جمله:
افزایش دفعات شستشوی دستی / سرویس بهداشتی برای کارمندان و افزایش دسترسی به ایستگاه های ضدعفونی کننده دست
تشویق کارمندان در صورتی که احساس خوبی ندارند یا معتقدند ممکن است در معرض ویروس قرار گرفته باشند در خانه بمانند ، در حالی که هنوز حقوق دریافت می کنند و مجازات کسر از حقوق ندارند.
افزایش میزان غربالگری کارکنان برای مشاهده علائم بیماری ، از جمله بررسی دما قبل از ورود به مرغداری
تمرین فاصله اجتماعی نه تنها در مناطق مشترک ، مانند اتاقهای استراحت و کافه ها ، بلکه در خطوط تولید نیز در صورت امکان
اعمال محدودیت های سفر و ورود تنها افراد ضروری به مرغداری
آموزش کارمندان در مورد ویروس و راههای جلوگیری از ابتلا به آن و ارسال اطلاعات آموزشی به روش های مختلف
آموزش پرستاران شرکت درمورد پروتکل های CDC برای COVID-19
تهیه تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) ، از جمله ماسک و دستکش ، و اجازه دادن به کارمندان برای تهیه PPE خود
نصب تقسیم کننده های پلاستیکی بین ایستگاه های کاری و اتاق های مشترک

 

 

شرکت ها در حال یافتن راه هایی برای قدردانی از کارگرانی هستند که به حمایت از یک ملت شبانه روز کمک می کنند. اگرچه سیاست ها متفاوت است ، شرکت ها مرخصی استعلاجی استحقاقی ، پاداش / ، مرغ رایگان برای کارمندان ، چشم پوشی از دوره انتظار برای مرخصی کوتاه مدت و انعطاف پذیری سیاست های وقت شخصی را ارائه می دهند.

حیوانات خانگی (پت)