حضور ماکی کالا در هجدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور

نمایشگاه دام و طیور تهران رویدادیست بین المللی که هر ساله برگزار می گردد. این نمایشگاه با محوریت دام،طیور، دارو، خوراک و تجهیزات مربوطه از جایگاهی شاخصی در بین دامداران، مرغداران و دیگر دست اندرکاران این عرصه برخوردار بوده که هر سال بازدیدکنندگان خارجی و داخلی بسیاری را به خود جذب میکند و با حضور تولید کنندگان، وارد کنندگان، متخصصین و فعالان اقتصادی این صنعت به عنوان یک رویداد اقتصادی مهم در سطح منطقه به حساب می آید.

نمایشگاه دام و طیور در سال جاری از تاریخ 24 تا 27 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا گردید و ماکی کالا به عنوان وب سایت فروش آنلاین تجهیزات مرغداری و دامداری امسال افتخار میزبانی بازدیدکنندگان در هجدهمین دوره از این نمایشگاه را داشت.

خدمات و مزایا

نمایشگاه بین المللی تهران بستری مناسب جهت معرفی کالا ها و برندهای جدید و آشنایی شرکت های داخلی و خارجی با یکدیگر، همچنین بررسی توانایی ها و زمینه های همکاری متقابل جهت عقد قراردادهای کاری فی ما بین و گرفتن نمایندگی های فعال در سراسر کشور می باشد.

حضور در نمایشگاه می تواند در جهت بررسی نیازهای بازار در زمینه تجهیزات، دارو، خوراک و مکمل بسیار موثر  باشد و به رشد و شکوفایی صنعت دام طیور کشور کمک بسزایی نماید.
با تبلیغات درست و هدفمند در نمایشگاه می توان شرکت و یا موسسه خود را بدرستی معرفی و باعث افزایش اعتبار آن شد.
در نمایشگاه تولیدکنندگان آخرین محصولات خود را ارائه نموده و همچنین آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی نیز هر ساله به اطلاع دامداران میرسد.
همچنین حضور مدیران جهاد کشاورزی استان ها، اساتید دانشگاه و روسای امور دام استان ها باعث ایجاد فضایی مناسب جهت تبادل نظر میان این عزیزان و تولیدکنندگان عرصه دام و طیور می باشد که سبب ارتقاء تجهیزات تولیدی و ارائه طرح های جدید در عرصه تولید و خدمات می گردد.

ماکی کالا در هجدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور

حضور ماکی کالا در این نمایشگاه فرصتی مناسب برای دیدار و ملاقات با طیف وسیع مدیران ، کارشناسان، سرمایه‌گذاران، پرورش‌دهندگان مزارع دام و طیور و توزیع‌کنندگان تجهیزات صنعتی بود همچنین بستری برای عرصه کالاها و خدمات جدید آنلاین در بستر سایت و اپلیکیشن ماکی کالا فراهم شد. حضور در این نمایشگاه فرصتی شد برای معرفی هرچه بهتر خدمات برند ماکی کالا جهت همکاری با تولید کنندگان، بازرگانان و متخصصین، مذاکرات و عقد قراردادهای کاری .
همچنین قرار دادن بخش توضیحات کالا مورد استقبال دامداران، مرغداران و همچنین اساتید دانشگاهی، کارشناسان دام و طیور قرار گرفت که این امر باعث افتخار و مباهات گروه ماکی کالا گردید.


استقبال گرم بازدیدکنندگان و نگاه های پرسشگرانه بازدید کنندگان پیرامون وب سایت و اپلیکیشن ماکی کالا ، انرژی مضاعف به تیم ما بخشید و تیم ماکی کالا با اشتیاق و انرژی خستگی ناپذیر پاسخ گوی تمام سوالات مشتریان و بازدیدکنندگان بودند.
آمار بازدید کنندگان در روز های پنجشنبه و جمعه از افزایش قابل ملاحضه ای برخوردار بود و تیم ماکی کالا با نیرویی مضاعف به معرفی این برند به همکاران و مشتریان این حوزه پرداختند. بازدید کنندگان در غرفه ماکی کالا می توانستند از طریق استند های دیجیتال وب سایت و اپلیکیشن، طریقه کار و سفارش آنلاین محصولات را به صورت ازمایشی انجام دهند تا با روند ثبت سفارش انلاین ماکی کالا بیشتر آشنا شوند.


با حضور در این نمایشگاه فرصتی دست داد برای معرفی هرچه بهتر خدمات برند ماکی کالا جهت همکاری با تولید کنندگان، بازرگانان و متخصصین همچنین فرصتی برای مذاکرات و عقد قراردادهای کاری.
به امید پیشرفت های بیشتر این مجموعه و گسترش دامنه همکاری با دیگر دست اندرکاران عرصه دام و طیور.