به ماکی کالا ( makikala.com ) خوش آمدید.

شرایط استفاده:

استفاده از وب سایت و برنامه موبایل ماکی کالا مشروط به پذیرفتن شرایط زیر از جانب مشتری می باشد. ماکی کالا با توجه به شرایط زیر خدمات خود را ارائه میدهد.

با استفاده از خدمات ماکی کالا ، شما با این شرایط موافقت می کنید. لطفاً آنها را با دقت بخوانید.

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های ماکی کالا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس ‏‌های ماکی کالا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

ما طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهیم ، و بعضی اوقات ممکن است شرایط اضافی اعمال شود. اگر این شرایط استفاده با شرایط خدمات مغایر باشد ، آن شرایط سرویس کنترل خواهد شد.

 

حریم خصوصی

 

ما می دانیم که شما به نحوه استفاده و اشتراک گذاری اطلاعات خود به وسیله ماکی کالا اهمیت می دهید ، و ما از اعتماد شما قدردانی می کنیم ، به شما اطمینان میدهیم که این کار را با دقت و حساسیت معقول انجام خواهیم داد. این اطلاعیه حفظ حریم خصوصی شرح می دهد که چگونه makikala.com و سرویس های وابسته به آن اطلاعات شخصی شما را جمع آوری و پردازش می کنند. با استفاده از خدمات ماکی کالا ، شما به اقدامات شرح داده شده در این اعلامیه حریم خصوصی رضایت می دهید.

ماکی کالا چه اطلاعات شخصی در مورد مشتریان خود را جمع آوری میکند ؟

ما اطلاعات شخصی شما را به منظور ارائه و بهبود مستمر محصولات و خدمات خود جمع آوری می کنیم.

در اینجا نمونه ای از اطلاعات شخصی که ما جمع آوری می کنیم مشهود است:

اطلاعاتی که شما به ما می دهید: ما اطلاعاتی را که در رابطه با خدمات ماکی کالا ارائه می دهید دریافت و ذخیره می کنیم. ( برای مثال شماره تلفن، آدرس پستی ، کدملی ، نام و نام خانوادگی ) می توانید اطلاعات خاصی را ارائه ندهید ، اما ممکن است نتوانید از بسیاری از خدمات ما استفاده کنید.

اطلاعات خودکار: ما بطور خودکار انواع خاصی از اطلاعات در مورد استفاده شما از خدمات ماکی کالا را جمع آوری و ذخیره می کنیم ، از جمله اطلاعات مربوط به تعامل شما با محتوا و خدمات موجود در وب سایت ماکی کالا. مانند بسیاری از وب سایت ها ، ما از “کوکی ها” و سایر شناسه های منحصر به فرد استفاده می کنیم و هنگامی که مرورگر وب یا دستگاه شما به خدمات ماکی کالا و سایر محتواهایی که از طرف ماکی کالا در وب سایت های دیگر دسترسی پیدا می کنند ، انواع خاصی از اطلاعات را بدست می آوریم. اطلاعاتی نظیر: نوع رفتار شما در خرید و جستجوی محصولات یا خدمات در صفحات فروشگاه ما؛ ( برای مثال حذف یا اضافه کردن محصول در سبد خرید خود و یا مقدار زمان جستجوی شما در یکی از صفحات وب سایت ماکی کالا)

اطلاعات از منابع دیگر: ممکن است اطلاعات دیگری را از شما دریافت کنیم ، مانند آدرس مغازه و یا تلفن جدید که در تماس همکاران ما در طی ارسال و یا تحویل کالا بدست می آید.

برای چه اهدافی ماکی کالا از اطلاعات شخصی شما استفاده می کند؟

ما از اطلاعات شخصی شما برای ارائه ، توسعه و بهبود محصولات و خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهیم استفاده می کنیم. این اهداف شامل موارد زیر است:

  • خرید و تحویل محصولات و خدمات: ما از اطلاعات شخصی شما برای گرفتن و رسیدگی به سفارشات ، ارائه محصولات و خدمات ، پرداخت پردازش و ارتباط با شما در مورد سفارشات ، محصولات و خدمات و پیشنهادات تبلیغاتی استفاده می کنیم.
  • ارائه خدمات ، عیب یابی و بهبود خدمات ماکی کالا: ما از اطلاعات شخصی شما برای ارائه عملکرد ، تحلیل عملکرد ، رفع خطاها و بهبود قابلیت استفاده و اثربخشی خدمات ماکی کالا استفاده می کنیم.
  • توصیه ها و شخصی سازی ها: ما از اطلاعات شخصی شما استفاده می کنیم تا ویژگی ها ، محصولات و خدماتی را که ممکن است مورد علاقه شما باشد با توجه به اولویت های شما شناسایی کرده و تجربیات خود را با خدمات ماکی کالا شخصی سازی کنیم.
  • به تعهدات قانونی عمل کنیم : در موارد خاص ، ما اطلاعات شخصی شما را برای رعایت قوانین جمع آوری و استفاده می کنیم. به عنوان مثال ، ما اطلاعات مربوط به محل سکونت و اطلاعات حساب بانکی را برای تأیید هویت و اهدافی نظیر جلوگیری از سو استفاده های احتمالی جمع می کنیم.
  • با شما ارتباط برقرار کنیم : ما از اطلاعات شخصی شما برای برقراری ارتباط با شما در ارتباط با خدمات خود از طریق کانالهای مختلف (مثلاً از طریق تلفن ، پست الکترونیکی ، شبکه های اجتماعی) استفاده می کنیم.
  • تبلیغات : ما از اطلاعات شخصی شما برای تبلیغات محصولات و خدماتی که ممکن است مورد علاقه شما باشد استفاده می کنیم. برای مثال در استفاده از ارسال پیامک های انبوه اعلام تخفیفات و جشنواره ها.
  • پیشگیری از کلاهبرداری و خطرات اعتباری: ما برای محافظت از امنیت مشتریان ، ماکی کالا و دیگران از اطلاعات شخصی برای جلوگیری و کشف کلاهبرداری و سوء استفاده، استفاده می کنیم. ما همچنین ممکن است از اطلاعات جهت استعلام حساب بانکی برای ارزیابی و مدیریت ریسک های اعتباری استفاده کنیم.

آیا ماکی کالا اطلاعات شخصی شما را به اشتراک می گذارد؟

اطلاعات در مورد مشتریان بخش مهمی از شغل ما است و ما در  تجارت فروش اطلاعات شخصی مشتریان به دیگران نیستیم. ما اطلاعات شخصی مشتریان را فقط مطابق شکل زیر و با شرکتهای همکار ماکی کالا به اشتراک میگذاریم ، شرکت هایی که مشمول این اعلامیه حریم خصوصی هستند یا حداقل به اندازه آنچه در این اعلامیه حفظ حریم خصوصی گفته شد از اطلاعات محافظت میکنند.

  • معاملات مربوط به اشخاص ثالث یا تامین کنندگان: ما اطلاعات ارسال و تلفن شما را جهت تحویل کالا و شروع گارانتی محصولات در اختیار فروشندگان ثالث یا تامین کنندگان کالا قرار میدهیم.
  • ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث: ما از شرکت ها و افراد دیگری برای انجام بعضی از خدمات از طرف ماکی کالا استفاده می کنیم. مثالها شامل انجام سفارشات محصولات یا خدمات ، تحویل بسته ها ، ارسال نامه پستی و ایمیل ، حذف اطلاعات تکراری از لیست مشتری ، تجزیه و تحلیل داده ها ، ارائه کمک بازاریابی ، ارائه نتایج جستجوی لینک ها (از جمله لیست و لینک های پرداخت) ، پردازش پرداخت ها ، انتقال محتوا ، امتیاز دهی ، ارزیابی و مدیریت ریسک اعتباری و ارائه خدمات به مشتری. این ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث به اطلاعات شخصی مورد نیاز برای انجام وظایف خود دسترسی دارند.
  • نقل و انتقالات تجاری: همانطور که ما همچنان به توسعه شغل خود ادامه می دهیم ، ممکن است مشاغل یا خدمات دیگری را بفروشیم یا بخریم. در چنین تراکنش هایی ، اطلاعات مشتری به طور کلی یکی از دارایی های تجاری ما محسوب میشود ، که ممکن است در جریان نقل و انتقالات به شرکت دیگری واگذار شود. اما این انتقال همچنان بر حفظ حریم شخصی از قبل تعیین شده در سایت ماکی کالا پایبند خواهند بود.

به غیر از آنچه در بالا گفته شد ، هنگامی که امکان به اشتراک گذاری  اطلاعات شخصی شما  با اشخاص ثالث دیگر مطرح گردید، شما ایمیل دریافت خواهید کرد و فرصتی خواهید داشت که اطلاعات را به اشتراک نگذارید.

آیا کودکان مجاز به استفاده از خدمات ماکی کالا هستند؟

ماکی کالا محصولاتی را برای خرید توسط کودکان نمی فروشد. ما تنها محصولات صنعتی به فروش می رسانیم که هیچ کدام به هیچ شکل مورد استفاده کودکان نیست.  اگر زیر ۱۸ سال دارید ، می توانید از خدمات ماکی کالا فقط با همراهی یکی از والدین یا سرپرست استفاده کنید. ما آگاهانه هیچ اطلاعات شخصی را از کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال و بدون رضایت والدین یا سرپرست کودک دریافت نمی کنیم.

 

 

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که از خدمات ماکی کالا استفاده می کنید ، و از طریق ایمیل ، پیام متنی و سایر راههای ارتباطی الکترونیکی از رایانه شخصی یا دستگاه همراه خود با ما ارتباط برقرار می کنید، در اینصورت شما رضایت دارید تا ماکی کالا با شما از همین راهها و به صورت الکترونیکی در ارتباط باشد.

حق طبع و نشر

کلیه مطالب موجود از طریق هر سرویس ماکی کالا ، مانند متن ، گرافیک ، آرم ها ، نمادهای دکمه ای ، تصاویر ، کلیپ های صوتی ، بارگیری های دیجیتالی ، گردآوری داده ها و نرم افزارها ، متعلق به ماکی کالا یا تأمین کنندگان محتوای آن است و شامل قانون حق نشر و حق تکثیر می باشد.

علامت تجاری

گرافیک ها ، آرم ها ، سر صفحات صفحه ، نمادهای دکمه ، اسکریپت ها و اسامی خدمات که از طریق هر سرویس ماکی کالا درج شده یا در دسترس هستند ، جزئی از علائم تجاری ماکی کالا هستند و بدون اجازه نامه کتبی نمیتوانند مورد استفاده قرار بگیرند. کلیه علائم تجاری دیگری که متعلق به ماکی کالا نیست و در هر سرویس وب سایت ظاهر می شود ،(مانند لوگوی تامین کنندگان) متعلق به صاحبان مربوطه آنهاست که ممکن است وابسته ، متصل یا تحت حمایت ماکی کالا باشند.

مجوز و دسترسی

با توجه به پذیرش شرایط استفاده از سمت شما ماکی کالا یا ارائه دهندگان محتوای آن به شما اجازه دسترسی محدود و غیر انحصاری ، غیرقابل انتقال ، غیر قابل انتشار برای دسترسی و ایجاد پروفایل شخصی و  استفاده غیر تجاری از خدمات ماکی کالا را به شما اعطا می کنند.

این مجوز شامل فروش مجدد یا استفاده تجاری از هیچ سرویس ماکی کالا یا محتویات آن نمی باشد. حق استفاده از لیست های محصول و مجموعه ها، توضیحات ، یا قیمت ها؛ هر نوع استفاده مشتق از هر سرویس ماکی کالا یا محتویات آن؛ هر بارگیری ، کپی کردن یا استفاده دیگر از اطلاعات حساب به نفع شخص ثالث؛ یا هرگونه استفاده از داده کاوی ، روبات یا ابزار جمع آوری و استخراج داده مشابه، کلیه حقوقی که صریحاً در این شرایط استفاده یا هرگونه شرایط خدمات توسط ماکی کالا یا مجوز دهنده ها ، تأمین کنندگان ، ناشران ، یا سایر ارائه دهندگان محتوا محفوظ است و به شما اعطا نشده است . هیچ سرویس ماکی کالا و هیچ بخشی از خدمات ماکی کالا نمی توانند تکثیر شوند ، کپی شوند ، بفروشند ، فروخته شوند ، بازدید شوند ، یا به هر صورت برای هر منظور تجاری و بدون رضایت کتبی ماکی کالا مورد سوء استفاده قرار گیرند. شما نمی توانید از تکنیک های قاب بندی برای محصور کردن هرگونه علامت تجاری ، لوگو یا سایر اطلاعات اختصاصی (از جمله تصاویر ، متن ، چیدمان صفحه یا فرم) ماکی کالا بدون رضایت کتبی استفاده کنید. شما نمی توانید از هیچ برچسب متا یا هر “متن پنهانی” با استفاده از نام یا علائم تجاری ماکی کالا بدون رضایت صریح کتبی استفاده کنید. شما می توانید از خدمات ماکی کالا فقط طبق قانون مجاز استفاده کنید. خدمات و مجوزهای اعطا شده توسط ماکی کالا در صورت عدم رعایت این شرایط استفاده پایان می یابد.

حساب کاربری شما

برای استفاده از برخی خدمات ماکی کالا ممکن است به حساب خود احتیاج داشته باشید و ممکن است از شما خواسته شود که وارد حساب شوید و یک روش پرداخت معتبر مرتبط با آن داشته باشید. اگر مشکلی در هنگام پرداخت و روش پرداخت انتخابی شما وجود داشته باشد ، ممکن است ما هر روش پرداخت معتبر دیگری را درخواست کنیم. برای مدیریت گزینه های پرداخت خود شما وظیفه حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود و محدود کردن دسترسی به حساب کاربری خود را بر عهده دارید ، و شما موافقت می کنید که مسئولیت کلیه فعالیت هایی را که تحت حساب یا گذرواژه شما رخ می دهد بپذیرید. ماکی کالا هیچ محصولی را برای کودکان به فروش نمی رساند ، مسئولیت استفاده کودکان از حساب کاربری و کارت بانکی شما به عهده خود شما می باشد. ماکی کالا این حق را دارد که از ارائه خدمات به حساب کاربری شما خودداری کند ، حساب شما را ببندد ، حق استفاده شما از خدمات ماکی کالا را حذف یا ویرایش کند. محتوای نوشته شده شما را حذف و یا ویرایش کند. ماکی کالا این حق را دارد تا سفارشات را با اختیار خود و بدون اعلام قبلی لغو کند.

بررسی ، نظرات ، ارتباطات و محتوای دیگر

شما ممکن است به ارسال بررسی ها ، نظرات ، عکس ها ، فیلم ها و سایر مطالب بپردازید و یا پیشنهادات ، ایده ها ، نظرات ، سؤالات یا سایر اطلاعات را ارائه دهید ، مادامی که محتوا غیرقانونی ، مبهم ، تهدید آمیز ، توهین آمیز ، تهاجم به حریم خصوصی ، نقض حقوق مالکیت معنوی (از جمله حقوق تبلیغی) یا هرگونه زیان از این دست به شخص ثالث نرسد قابل انتشار است. همچنین اگر محتوای ارسالی شامل ویروس های نرم افزاری ، مبارزات سیاسی ، وکالت تجاری ، نامه های زنجیره ای ، نامه های دسته جمعی یا هر نوع پیام های الکترونیکی تجاری “اسپم” یا ناخواسته باشد ماکی کالا حق ویرایش ، حذف و شکایت را برای خود محفوظ می داند. شما نمی توانید از یک آدرس پست الکترونیکی کاذب استفاده کنید ، از شخص یا شخص دیگری جعل هویت کنید یا در مورد مبدا کارت یا محتوای دیگر برای گمراهی استفاده کنید. ماکی کالا حق دارد (اما نه تعهد) برای حذف یا ویرایش چنین محتوایی اقدام کند ، اما محتوای ارسال شده را به صورت دائمی بررسی نمی کند و مسئولیت هر محتوا با حساب کاربری ارسال کننده می باشد.

اگر مطلب یا مطالبی ارسال می کنید ،( مگر با اعلان قبلی) ، شما به ماکی کالا حق استفاده غیرقابل انعطاف ، حق امتیاز دائمی و غیرقابل برگشت را برای استفاده ، باز نشر، اصلاح ، اقتباس ، انتشار ، اجرای ، ترجمه ، ایجاد مشتق اعطا می کنید.

شما می پذیرید و ضمانت می کنید که  حق نشر مطالب ارسالی خود را در اختیار دارید یا در غیر این صورت کلیه حقوق مطالبی که ارسال می کنید را کنترل می کنید. که محتوا دقیق است؛ استفاده از مطالبی که شما تهیه می کنید این خط مشی را نقض نمی کند و باعث صدمه به شخص یا نهادی نمی شود. و اینکه ماکی کالا را برای کلیه ادعاهای ناشی از محتوایی که شما تأمین می کنید ، جبران می کنید. ماکی کالا حق دارد اما وظیفه نظارت و ویرایش یا حذف هرگونه فعالیت یا محتوا را ندارد. ماکی کالا هیچ مسئولیتی را قبول نمی کند و هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای ارسال شده توسط شما یا شخص ثالث ندارد.

شکایت های مالکیت معنوی

ماکی کالا به مالکیت معنوی دیگران احترام می گذارد. اگر فکر می کنید حقوق مالکیت معنوی شما نقض می شود ، لطفاً از صفحه شکایات ما را در جریان بگذارید تا به سرعت و با دقت این موضوع پیگیری شود.

ریسک ضرر و زیان

تمام خرید کالاهای فیزیکی از ماکی کالا طبق قرارداد حمل با شرکت های ثالث ( پست ، تیپاکس، باربری و …) انجام می شود. این بدان معنی است که ریسک ضرر و زیان کالای مفقودی ، مخدوش، گم شده و دیگر مشکلات از این دست هنگام تحویل ما به شرکت حمل کننده به شما منتقل می شود. گفتنی است صدمات ناشی از حمل از مبدا پایانه باربری ، ترمینال و غیره به عهده شرکت حمل و نقل می باشد و شامل بیمه شرکت حمل بار است.

بازگشت کالا ، بازپرداخت وجه

تا زمانی که کالای بازگشتی به انبار ماکی کالا نرسد ، اقلام برگشتی به عنوان کالای عودت شده محسوب نمیشود. پس از ثبت کالا به عنوان سفارش لغو شده مبلغ پرداخت شده بعد از کسر هزینه حمل و نقل برگشت به انبار ماکی کالا از حساب خریدار ، باقی به مشتری عودت می شود.

وجه کالا هایی که به دلیل مغایرت با محتوای نوشته شده در سایت بازگشت داده شده اند بدون هرگونه کسری عینا عودت میشود.

برای سفارشات کنسلی وجه دریافتی از مشتری بعد از انجام مراحل حسابداری حداقل تا مدت ۳ روز کاری به حساب مشتری عودت می‌شود.

دستگاه های الکتریکی شامل ۷ روز بازگشت کالا نمی‌باشد.

توضیحات محصول

ماکی کالا در تلاش است تا حد ممکن دقیق باشد. با این حال ، ماکی کالا تضمین نمی کند که توضیحات محصول یا محتوای دیگر هر سرویس دقیق ، کامل ، قابل اعتماد ، جاری یا عاری از خطا باشد. اگر محصولی که توسط ماکی کالا ارائه شده است آنگونه که شرح داده شده نیست ، تنها راه حل شما این است که آن را در شرایط استفاده نشده تا ۷ روز برگردانید.

قیمت گذاری

“لیست قیمت” به معنای قیمت خرده فروشی پیشنهادی یک محصول است که توسط یک تولید کننده ، تامین کننده یا فروشنده ارائه می شود. ما مرتباً لیست قیمت ها را  با توجه به تغییرات به روز میکنیم. شما می توانید این تغییرات را در نمودار تاریخچه تغییر قیمت هر محصول مشاهده فرمایید.

با توجه به تعداد و گستردگی کالاهایی که توسط ماکی کالا فروخته می شود ، ما نمی توانیم قیمت یک کالا را تا زمانی که سفارش دهید تایید کنیم. با وجود تلاشهای ما ، تعداد کمی از موارد موجود در فهرست ما ممکن است اشتباه شود. اگر قیمت صحیح کالای فروخته شده توسط ماکی کالا از قیمت اعلام شده ما بالاتر باشد ، ما بنا به صلاحدید ، قبل از حمل و نقل با شما تماس خواهیم گرفت یا سفارش را به صورت سیستمی لغو می کنیم و از چنین فسخ هایی شما را مطلع خواهیم کرد. در صورت وجود کالای اشتباه ، ممکن است سیاستهای متفاوتی را دنبال شود.

اجازه های دسترسی برنامه موبایل ماکی کالا

هنگامی که از برنامه موبایل ماکی کالا استفاده می کنید ، ممکن است مجوزهای خاصی را برای دستگاه خود به ما اعطا کنید. بیشتر دستگاه های تلفن همراه اطلاعاتی درباره این مجوزها در اختیار شما قرار می دهند. این دسترسی ها صرفا جهت بهبود عملکرد برنامه است و سیاست های آن توسط گوگل ، کافه بازار و اناردونی تعیین میشود.

تامین کنندگان ثالث

اگر هرکدام از محصولات یا خدمات ارائه شده توسط ماکی کالا را مستقیماً از طرف اشخاص ثالث خریداری می کنید ، نه از ماکی کالا. ما مسئول بررسی یا ارزیابی نیستیم و پیشنهادهای هرکدام از این مشاغل یا اشخاص (از جمله محتوای وب سایتهای آنها) را ضمانت نمی کنیم. ماکی کالا هیچ مسئولیتی در قبال اقدامات ، محصول و محتوای همه اینها و اشخاص ثالث دیگر بر عهده نمی گیرد. شما باید بیانیه های حریم خصوصی آنها و سایر شرایط استفاده را با دقت بررسی کنید.

سلب مسئولیت ضمانت نامه ها و محدودیت های مسئولیت پذیری

اجناس گارانتی شده توسط شرکت های همکار، تحت گارانتی همان شرکت های تولیدی و با پشتیبانی درج شده در کاتالوگ محصول می باشد ، ماکی کالا مسئولیتی در ارائه گارانتی به این محصولات ندارد.

باربری تنها مسئول تحویل سفارش است و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند جت هیتر، خطوط دانخوری اتوماتیک ، آبخوری نیپل ، ژنراتور و …) تنها باید توسط  نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور لازم است خریدار با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرد. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

توجه داشته باشید که زمان پردازش کالا زمانی است که سفارش تحویل شرکت های ارسال بار، تیپاکس و یا پست (سفارشی) می باشد و زمان تحویل کالا به مشتری نیست. زمان تحویل سفارش با توجه به شهر مقصد و نوع شرکت ارسال کننده میتواند از ۲ تا ۵ روز متغیر باشد.

با توجه به اینکه سفارشات خارج از سیستم ماکی کالا و به وسیله شرکت های حمل و نقل و پست تحویل میشود، نیاز است شما هنگام دریافت سفارش حتما از صحت ارسال از نظر سلامت فیزیکی بسته بندی ( مخدوشی جعبه، پارگی پاکت و …) و همچنین تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور مامور ارسال مطمئن شوید، در غیر اینصورت بسته ارسالی را تحویل نگرفته و بازگردانید.

بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط شما به منزله تایید سلامت فیزیکی و تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور آن خواهد بود.

لازم به ذکر است اگر سفارشی را تحویل بگیرید که دارای بسته بندی مخدوش باشد امکان پیگیری بعدی وجود ندارد.

اختلافات

هرگونه مشاجره یا ادعایی در رابطه با استفاده شما از هرگونه سرویس ماکی کالا ، یا محصولات یا خدمات فروخته شده یا توزیع شده توسط ما یا از طریق makikala.com توسط داوری الزام آور حل خواهد شد ، نه در دادگاه ، به غیر از اینکه شما درخواست دیگری داشته باشید، اگر ادعاهای شما واجد شرایط باشد موضوع به ترتیب در  اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی ، هیئت حل اختلاف و در نهایت دادگاه در مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در داوری هیچ قاضی یا هیئت منصفه ای وجود ندارد و بررسی دادگاه برای صدور داوری محدود است. با این حال ، یک داور می تواند بر اساس مبنای فردی تعیین ضرر و زیان کند و نظر داور به عنوان حکم قاضی تلقی شود ، و باید شرایط این حکم را الزام آور و به عنوان حکم قاضی پذیرفت.

برای رسیدگی به شکایات در ابتدا فرم شکایات در وب سایت ماکی کالا را تکمیل کرده و منتظر تماس از راههای ارتباطی که در اختیار ما گذاشته اید باشید. همکاران ما جواب این موارد را در سریعترین فرصت ممکن میدهند تا شما تجربه خوبی از ارتباط با ماکی کالا داشته باشید.

هر دو طرف می پذیریم که اختلافات با حضور نمایندگان طرفین به صورت فردی حل و فصل شود و تا جای ممکن از هزینه های اضافی دادرسی کاسته شود. اگر به هر دلیلی یک شکایت در دادگاه انجام شود و نه در داوری ، هر یک از طرفین حق دادرسی را برای خود محفوظ می داند.

قانون قابل اجرا

با استفاده از هرگونه خدمات ماکی کالا ، شما موافقت می کنید که قانون داوری فردی، قانون حاکم و قابل اجرا کشوری، بدون در نظر گرفتن اصول تعارض قوانین با این شرایط استفاده و هرگونه اختلاف را با هر نوع اختلاف نظر حاکم که بین شما و ماکی کالا بوجود می آید را بپذیرید.

سیاست های سایت ، تغییر و شدت آن

لطفا سایر خط مشی های ما ، مانند سیاست قیمت گذاری ما ، ارسال شده در این سایت را مرور کنید. این سیاستها همچنین حاکی از استفاده شما از خدمات ماکی کالا است. ما این حق را برای خود محفوظ می داریم که در هر زمان و هر وقت در سایت ، خط مشی ها ، شرایط خدمات و این شرایط استفاده تغییراتی ایجاد کنیم. اگر هر یک از این شرایط نامعتبر ، باطل و یا به هر دلیلی غیرقابل اجرا تلقی شود ، این شرط جدا تلقی می شود و بر اعتبار و قابلیت اجرای هر شرط باقی مانده تأثیر نمی گذارد.

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.